maanemann Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Planene om dette guildet er desverre avlyst. Det var veldig lite aktivitet og jeg har bestemt meg for å bli med et annet guild som sikkert klarer lederjobben mye bedre enn meg uansett. Vist noen fortsatt ønsker å finne et guild til AoC så er jeg medlem av Snowhawk Clan som fortsatt er åpen for rekrutering. 6337592[/snapback] Utålmodig eller? ;-) (tar vel litt mer av nærmere utgivelsesdato tipper jeg) Sikkert et smart valg... Noen oppegående folk her.. Er det skandinavisk? Så liksom ingen krav til søkerne. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvis jeg skal kjøpe det blir jeg med Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 ok ja hehe da skjønte jeg.. så blir det vel masse å gjøre når man er lvl 80 også regner jeg med... 6285797[/snapback] Dette spillet vil ha enorme muligheter når det gjelder expansion packs. Da den nåværende "Age of Conan" bare innoholder 3 soner av conan verdenen. Aquilonia,Cimmeria og Stygia er de nåværende sonene. Og som dere ser på linken under her, så er det utallige muligheter for de kommende expansion packs. AoC-Map Man spekulerer om Funcom vil introdusere soner som ligger ved vannet, slik at man vil få litt piratvirksomhet og slike ting inn i spillet også. Da Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 betaler man månedspris mens man spiller singleplayer? 6289252[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ok ja hehe da skjønte jeg.. så blir det vel masse å gjøre når man er lvl 80 også regner jeg med... 6285797[/snapback] Dette spillet vil ha enorme muligheter når det gjelder expansion packs. Da den nåværende "Age of Conan" bare innoholder 3 soner av conan verdenen. Aquilonia,Cimmeria og Stygia er de nåværende sonene. Og som dere ser på linken under her, så er det utallige muligheter for de kommende expansion packs. AoC-Map Man spekulerer om Funcom vil introdusere soner som ligger ved vannet, slik at man vil få litt piratvirksomhet og slike ting inn i spillet også. Da 6405959[/snapback] Og Border Kingdoms + Baracha Isles såvidt jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Uhm, siden guilden denne tråden egentlig handlet om er lagt ned: Hvorfor prøver vi ikke å starte "vårt" eget HW.no-guild? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 når blir dette spiller lansert? må bare si at jeg blir mer og mer intressert å kaste wow på hylla og begynne med dette blir gjeren med i en HW-guild Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Joiner HW-guild jeg da. Er satt til 4. kvartal, men tror de fleste regner med at det kommer i Desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 når blir dette spiller lansert? må bare si at jeg blir mer og mer intressert å kaste wow på hylla og begynne med dette blir gjeren med i en HW-guild 6421384[/snapback] Så fint (er anti-WoW)... Vi må bare se om vi klarer å lage en grei hjemmeside.. Joiner HW-guild jeg da. Er satt til 4. kvartal, men tror de fleste regner med at det kommer i Desember. 6421906[/snapback] Bra. Da er vi tre stykker... Kanskje vi skal lage en egen topic til dette (ja, jeg gjør det). Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 når blir dette spiller lansert? må bare si at jeg blir mer og mer intressert å kaste wow på hylla og begynne med dette blir gjeren med i en HW-guild 6421384[/snapback] Så fint (er anti-WoW)... Vi må bare se om vi klarer å lage en grei hjemmeside.. Joiner HW-guild jeg da. Er satt til 4. kvartal, men tror de fleste regner med at det kommer i Desember. 6421906[/snapback] Bra. Da er vi tre stykker... Kanskje vi skal lage en egen topic til dette (ja, jeg gjør det). 6422362[/snapback] 4 stk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Da har jeg registrert meg under Sigssoft! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Da har jeg registrert meg under Sigssoft! 6439213[/snapback] Om du svarer til Goz så er dette guildet lagt ned Om du svarer til noen andre skal jeg ikke gå i veien for deg. Uhm, oppdaget nettopp at du pratet om HW.no-guildet Endret 5. juli 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Satt og såg på hjemmesiden til Age of Conan, ser drit fett ut. Jeg blir med! Hvilken klasse har dere tenkt å være? Selv tenker jeg på Mage-Necromancer. Og et spørsmål, hvis jeg lager en character i betaen, kan jeg fortsette på han når det ferdige spillet kommer? Endret 22. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Og et spørsmål, hvis jeg lager en character i betaen, kan jeg fortsette på han når det ferdige spillet kommer? 6536733[/snapback] Nei. Det kan du ikke. Det hadde jo isåfall blitt veldi urettferdig for de andre som ikke har fått sjansen til å prøve Beta. Slik at når spillet kommer ut så ville det ha vært folk som "begynnte" på lvl 40-50 osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå