En græll grill Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hvordan finner jeg ut om HK mitt støtter PCIe skjermkort? Komplett sier at jeg trenger ledig PCI Express 16x-kontakt, og jeg er litt grønn på akkuratt dette. Har dette kortet foresten: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302513&view=detailed Passer det? EDIT: Nytt emne Endret 25. mai 2006 av Twoofus Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er ikkje PCI-e port på det kortet der. Du må kjøpe AGP skjermkort. Raskeste du finner er vel 7800gs i AGP versjon. Hva skal du bruke det til? Hardcore gameing? Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ikke så veldig hardcore nei. Har et geForce 6800LE nå. Av en eller en annen grunn krasjer nesten alle nyere spill, dvs. skjermen blir svart (ikke skjermen som er problemet), men viftene fortsetter. Eneste som hjelper er å skru av og på strømmen. Vet ikke ennå om det er kortet som er problemet(noen som vet hvordan jeg kan finne ut det?), men alltid lurt å planlegge fremover. Jeg har til nå vert ganske fornøyd med kortet jeg har, så det trenger ikke være så mye bedre, opptil ca.2500 er jeg villig til å gi. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 tror det er strømforsyninga di jeg some r litt liten... hvor stor har du? kanskje på tidne med en ny en.. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Trodde jeg også, derfor kjøpte jeg denne, men det fikset ikke problemet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311056&view=detailed Er det noen HK i socket 754 serien som støtter PCIe, og ville det vert mer rimelig å kjøpe et slikt+ PCIe skjermkort, i stedet for AGP kort? Endret 25. mai 2006 av Twoofus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå