.com Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) hei igjen folk I`m back in black uansett, jeg trengeret bra clan navn I counter strike! hvis det er noen som vet om hva som helst av kule clan navn, plz si ifra! (ikke .com som spør) Endret 25. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hei igjen folk I`m back in blackuansett, jeg trengeret bra clan navn I counter strike! hvis det er noen som vet om hva som helst av kule clan navn, plz si ifra! (ikke .com som spør) 6174266[/snapback] Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 og grunnen med den posten var? velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 og grunnen med den posten var? velkommen til forumet forresten 6181604[/snapback] gunen til den påsten var at man må jo lage at klan navn self hvis ikke er det jo ikke en klan.. tenk hvis alle klanene skule hete ---[gs]--- det hade bare vært teit Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 selvfølgelig helt enig med deg, som jeg skrev i i en post om en som trengte bandnavn. det var forøvrig broren min som stillte spørsmålet, ble overrasket da denne posten var i "mine innlegg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå