Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 samme her, bor i tromsø jeg. Har nordlys hver dag tror jeg. legger ikke merke til det lenger. er like spennende som å kjøre forbi en rimi-butikk. 6180993[/snapback] du ser jo ikke Nordlyset på sitt beste i tromsø....for mye lys der.... nei, på toppen av et fjell, mørkts som faen og Nordlyset som eneste lyskilde, det er tingen Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nordlys er (nesten over landet vil jeg anta). Har observert det flere ganger i Tønsberg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nordlyset over Tromsø, er mye finere enn det vi har over Fredrikstad. Lenke til kommentar
OpterCop Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nordlyset over Tromsø, er mye finere enn det vi har over Fredrikstad. 6182597[/snapback] Agreed about that! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er vel ikke så rart, siden Tromsø ligger ganske mye nærmere den magnetiske nordpolen enn Fredrikstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå