Pug Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei. Har en bærbar PC (med 15,4" widescreen skjerm) og en 19" widescreen LCD som jeg skal bruke sammen. Har funnet ut hvordan jeg skifter mellom de to skjermene vha. hurtigtasten, men problemet er at jeg vil ha 1440x900 på 19-tommeren, mens maks på den bærbare er 1280x800. Det som skjer er at 19-tommeren tilbakestilles til 1280x800 når jeg har brukt den innebygde skjermen på den bærbare og deretter kobler den tilbake på 19-tommeren. Noen tips til hvordan jeg kan få de to skjermene til å "huske" hver sin oppløsning, selv om den eksterne skjermen ikke er koblet til hele tiden? Har litt erfaring med Ultramon, men vet ikke om det vil fungere? Takk for alle svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg brukte ultramon til to skjermer jeg har, en med 1024*768, og en med 1280*1024. Dette var dog stasjonære, begge to, men det er verdt et forsøk. Ultramon husker i alle fall innstillinger, slik at du slipper å streve med det hver eneste gang. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg brukte ultramon til to skjermer jeg har, en med 1024*768, og en med 1280*1024. Dette var dog stasjonære, begge to, men det er verdt et forsøk. Ultramon husker i alle fall innstillinger, slik at du slipper å streve med det hver eneste gang. 6175825[/snapback] Ja, fikk det til sånn noenlunde med Ultramon. Bare laget en profil som jeg la på skrivebordet, også må jeg bare dobbelklikke på den hver gang jeg skifter til 19-tommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå