DilliMusic Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hei jeg har kommet opp i skriftlig. fransk b. kan jeg komme opp i muntlig da? eller er det enten eller? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er veldig uavhengig, man kan komme opp i begge, men det er mest sannsynlig å bare komme opp i enten skriftlig eller muntlig. man kan også være så heldig å ikke komme opp i noe uansett så vil jeg si lykke til med fransken Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 hvilken klasse går du i? Jeg regner med at det er VKI, og da _kan_ du komme opp i muntlig. Går du VKII så kommer du helt sikkert opp i muntlig. Lykke til på eksamen Skal opp i systemutvikling selv. Det betyr at jeg bare kan stå på hodet i en uke nå, møte opp på eksamen og ta med meg en 5/6'er hjem. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva med GK da? Jeg kom ikke opp i Skriftlig i går, er sjansen veeeeldig stor for å komme opp i muntlig da? Går på Ås Vgs.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva med GK da? Jeg kom ikke opp i Skriftlig i går, er sjansen veeeeldig stor for å komme opp i muntlig da? Går på Ås Vgs.. 6174207[/snapback] Den er ikke noe større eller mindre om du kommer opp i skiftelig eller ikke. GK og VKI er 100% tilfeldig om du kommer opp i noe i det heletatt. Du _kan_ komme opp i begge, eller du _kan_ slippe begge, eller bare komme opp i ett. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 uff men kan vel ikke komme opp i fransk muntlig nå kan jeg? det hadde vært noe dritt det hehe. håper ikke jeg kommer opp da men får se hva som skjer Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 uff men kan vel ikke komme opp i fransk muntlig nå kan jeg? det hadde vært noe dritt det hehe. håper ikke jeg kommer opp da men får se hva som skjer 6174524[/snapback] Du kan ikke komme opp i samme faget i skriftlig og muntlig. Tror jeg, i det minste. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvor mange er det som egentlig blir trukket i muntlig a? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar 6173969[/snapback] Vet ikke om det er det samme for dere, men jeg spurte rektor når jeg kom opp i matte skriftlig om jeg kunne komme opp i muntlig - Nei kan kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig sa han. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar 6173969[/snapback] Vet ikke om det er det samme for dere, men jeg spurte rektor når jeg kom opp i matte skriftlig om jeg kunne komme opp i muntlig - Nei kan kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig sa han. 6174925[/snapback] mhm, men er det ikke forskjell fra gk, vk1 og vk2? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar 6173969[/snapback] Vet ikke om det er det samme for dere, men jeg spurte rektor når jeg kom opp i matte skriftlig om jeg kunne komme opp i muntlig - Nei kan kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig sa han. 6174925[/snapback] Det tror jeg ikke stemmer. Ikke her i alle fall. Da var det flere som kom opp i skriftlig og muntlig i fjor (VKI). Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Gk: Nokon kjem opp, men det er ikkje alle. VK1: Alle kjem opp i 1 eksamen skriftleg, medan nokon er uheldige og kjem opp i munnleg også. VK2: Alle kjem opp i Norsk hovudmål og norsk sidmål, pluss dei blir trekt ut til ein ekstra eksamen som vert bestemt ut i frå kva fordjupningsfag du har. Alle er også garantert å komme opp i munnleg eksamen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vk1 er det vel, kom opp i skriftelig eng.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 VK1 må du "minst" opp i ett av de to. men du kan komme opp i begge også Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 bare håper ikke jeg kommer opp i muntlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå