Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

komme opp i muntlig og skriftlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilken klasse går du i? Jeg regner med at det er VKI, og da _kan_ du komme opp i muntlig. Går du VKII så kommer du helt sikkert opp i muntlig. Lykke til på eksamen :D

Skal opp i systemutvikling selv. Det betyr at jeg bare kan stå på hodet i en uke nå, møte opp på eksamen og ta med meg en 5/6'er hjem.

Lenke til kommentar
Hva med GK da?

Jeg kom ikke opp i Skriftlig i går, er sjansen veeeeldig stor for å komme opp i muntlig da?

Går på Ås Vgs..

6174207[/snapback]

Den er ikke noe større eller mindre om du kommer opp i skiftelig eller ikke. GK og VKI er 100% tilfeldig om du kommer opp i noe i det heletatt. Du _kan_ komme opp i begge, eller du _kan_ slippe begge, eller bare komme opp i ett.

Lenke til kommentar
uff men kan vel ikke komme opp i fransk muntlig nå kan jeg? det hadde vært noe dritt det hehe. håper ikke jeg kommer opp da men får se hva som skjer :)

6174524[/snapback]

Du kan ikke komme opp i samme faget i skriftlig og muntlig. Tror jeg, i det minste.

Lenke til kommentar
aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar :)

6173969[/snapback]

Vet ikke om det er det samme for dere, men jeg spurte rektor når jeg kom opp i matte skriftlig om jeg kunne komme opp i muntlig - Nei kan kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig sa han.

Lenke til kommentar
aha, nei jeg går i vk1 jeg. har hørt så mye rart fra andre folk s¨å ble så usikker. at man kan komme opp i begge. og at man kun kan komme opp i et så måtte spørre her da. takker for svar :)

6173969[/snapback]

Vet ikke om det er det samme for dere, men jeg spurte rektor når jeg kom opp i matte skriftlig om jeg kunne komme opp i muntlig - Nei kan kun komme opp i enten skriftlig eller muntlig sa han.

6174925[/snapback]

mhm, men er det ikke forskjell fra gk, vk1 og vk2?

Lenke til kommentar

6173969[/snapback]

6174925[/snapback]

Det tror jeg ikke stemmer. Ikke her i alle fall. Da var det flere som kom opp i skriftlig og muntlig i fjor (VKI).

Lenke til kommentar

Gk: Nokon kjem opp, men det er ikkje alle.

VK1: Alle kjem opp i 1 eksamen skriftleg, medan nokon er uheldige og kjem opp i munnleg også.

VK2: Alle kjem opp i Norsk hovudmål og norsk sidmål, pluss dei blir trekt ut til ein ekstra eksamen som vert bestemt ut i frå kva fordjupningsfag du har. Alle er også garantert å komme opp i munnleg eksamen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...