Fredrik Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg stiller meg fullt og helt bak Zerblat her. Tone er ikke så fin. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 over gjennomsnittlig pen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Se på bildene av henne når hun er på audition i idol, du ser forskjell for å si sånn, litt sminket kan man vel si Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) *snip* 6197004[/snapback] Flott at du prøver å 'forsvare' deg, stort sett er slikt et tegn på at det du ble fornærmet av stemmer. Dog, om du mener at 'Tone' er en av de lekreste hunkjønnene i landet kan du umulig ha sett mye, that's it. 6197378[/snapback] Åja, fint at du trekker de meningsløse og grunnlagsløse konklusjonene dine. For de hjelper ingen andre enn deg selv. At det tegnet er det som får ting til å stemme for deg sier vel det meste. Skjønner ikke hvorfor du qouta det *snipet* btw. Greit at du synes Tone ikke er så fin, men at jeg umulig kan ha sett mye, og at du da mener det har med min tid foran pc-skjermen å gjøre, sier ganske mye om seriøsiteten i dine innlegg i denne tråden. Men jeg respekterer at du ikke liker Tone, men jeg kaller deg ikke en friluftsnerd for det. Dette var bare for å illustrere hvor dumt det var med konklusjonen du hadde tidligere her. Uansett, Tone er lekker IMHO. Alt må vel inn med teskje her for noen har jeg skjønt. Endret 28. mai 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Åja, fint at du trekker de meningsløse og grunnlagsløse konklusjonene dine. For de hjelper ingen andre enn deg selv. At det tegnet er det som får ting til å stemme for deg sier vel det meste. Greit at du synes Tone ikke er så fin, men at jeg umulig kan ha sett mye, og at du da mener det har med min tid foran pc-skjermen å gjøre, sier ganske mye om seriøsiteten i dine innlegg i denne tråden. Men jeg respekterer at du ikke liker Tone, men jeg kaller deg ikke en friluftsnerd for det. Dette var bare for å illustrere hvor dumt det var med konklusjonen du hadde tidligere her. Uansett, Tone er lekker IMHO. Alt må vel inn med teskje her for noen har jeg skjønt. 6197439[/snapback] Når kalte jeg deg 'nerd'? Når trakk jeg noen konklusjon? Alt jeg ser er antakelser. Kjenner du Tone? Hvor ofte har du vært med henne? Sett henne uten sminke? Og til slutt; det er sært å ta seg nær av ting på internett. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Åja, fint at du trekker de meningsløse og grunnlagsløse konklusjonene dine. For de hjelper ingen andre enn deg selv. At det tegnet er det som får ting til å stemme for deg sier vel det meste. Greit at du synes Tone ikke er så fin, men at jeg umulig kan ha sett mye, og at du da mener det har med min tid foran pc-skjermen å gjøre, sier ganske mye om seriøsiteten i dine innlegg i denne tråden. Men jeg respekterer at du ikke liker Tone, men jeg kaller deg ikke en friluftsnerd for det. Dette var bare for å illustrere hvor dumt det var med konklusjonen du hadde tidligere her. Uansett, Tone er lekker IMHO. Alt må vel inn med teskje her for noen har jeg skjønt. 6197439[/snapback] Når kalte jeg deg 'nerd'? Når trakk jeg noen konklusjon? Alt jeg ser er antakelser. Kjenner du Tone? Hvor ofte har du vært med henne? Sett henne uten sminke? Og til slutt; det er sært å ta seg nær av ting på internett. 6197446[/snapback] Aner ikke hvor du har det fra at jeg har sagt at du kalte meg en nerd. Det eneste jeg har referert til er når du greier ut om min tid foran pc-skjermen. Konklusjon: Dog, om du mener at 'Tone' er en av de lekreste hunkjønnene i landet kan du umulig ha sett mye, that's it. Du burde forsøke å løsrive deg fra den snevre lille verdenen foran PC-en din og se hva som vandrer rundt her til lands. I det minste ta en titt ut av vinduet. smile.gif Vil ikke kalle dette en direkte konklusjon, men du sier indirekte at min tid foran pc-skjermen har noe med mitt syn på det feminine kjønn å gjøre. Du sier dermed at jeg ikke kan ha sett mye - hvilket er en konklusjon. Jeg kjenner overhodet ikke Tone, skjønt har jeg sett henne i virkeligheten et par ganger. Men dette er totalt irrelevant når det gjelder mitt subjektive syn på henne. For meg virker det som du har vanskeligheter med å innse at andre synes hun er fin, dvs. andre meninger enn deg. Når det gjelder kritikk på internett, så synes jeg det blir vanskelig å holde en saklig diskusjon hvis man ikke må få lov til å svare på tiltale og argumentere for sitt syn. EDIT: Foreslår også at vi holder oss litt mer on-topic fremover. Endret 28. mai 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Boller er godt. Både med og uten rosin. 6173493[/snapback] WORD! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Endret 28. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er jeg rar som ikke vet hvem Tone Damli er? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Er jeg rar som ikke vet hvem Tone Damli er? 6198526[/snapback] Kanskje litt isolert fra den fysiske og sosiale omverden vi lever i, men ikke nødvendigvis rar Endret 28. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er Tone ja, alltid et utrykk og vise på bilder når henne skal spøke.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er jeg rar som ikke vet hvem Tone Damli er? 6198526[/snapback] Idol babe tror jeg...? Idol suger. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 @dimdal: Hvor har du fått de bildene fra? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan jo nesten virke slik, hehe.. Eller i det minste en god venn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 tror hun har det håndkle-bilde på blink! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ho har begge bildene på blink, faktisk Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 tror hun har det håndkle-bilde på blink! 6200459[/snapback] Okei, da er jeg med Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 åå skuffet, hadde håpet på inside "information" bilder hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hva er linken til blink? er det bare blink.no som dagbladet eier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå