Gå til innhold

NY Tone Damli Aaberge Fæntråd!

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men seriøst, hun er en av de fineste damene i Norge atm.

6191111[/snapback]

Du burde forsøke å løsrive deg fra den snevre lille verdenen foran PC-en din og se hva som vandrer rundt her til lands. I det minste ta en titt ut av vinduet. :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er ikke Tone Aaberge så fin som alle skal ha det til. joda, hun er fin, har et forholdsvis pent ansikt og en bra kropp. Men hun er da vitterlig ikke skjønnhetsgudinnen selv som man nesten får intrykk av at brukerne her inne mener.

Jeg har en teori om at kjendiser automatisk blir litt penere blant fansene jeg. Blant annet må jeg få si at jeg synes Paris Hilton ikke er noe særlig pen. Men 90% virker jo som om de synes hun er dritpen. Det samme gjelder vel for mange andre kjendiser som vist nok er så utrolig "pene".

Jeg ser daglig mange kvinner som er mye penere enn de kjendisene med et 5cm lag med sminke smurt over hele trynet. Nei takke seg til. Men jeg skal slutte å være så fordømt negativ og heller si farvel til denne tråden.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er ikke Tone Aaberge så fin som alle skal ha det til. joda, hun er fin, har et forholdsvis pent ansikt og en bra kropp. Men hun er da vitterlig ikke skjønnhetsgudinnen selv som man nesten får intrykk av at brukerne her inne mener.

Jeg har en teori om at kjendiser automatisk blir litt penere blant fansene jeg. Blant annet må jeg få si at jeg synes Paris Hilton ikke er noe særlig pen. Men 90% virker jo som om de synes hun er dritpen. Det samme gjelder vel for mange andre kjendiser som vist nok er så utrolig "pene".

Jeg ser daglig mange kvinner som er mye penere enn de kjendisene med et 5cm lag med sminke smurt over hele trynet. Nei takke seg til. Men jeg skal slutte å være så fordømt negativ og heller si farvel til denne tråden.

6194381[/snapback]

Word. Dama i gata er ofte penere enn mange kjendiser. Greia med kjendisene er at de ofte har et eller annet talent som gjør at de blir lettere å se, og derfor vil folk ha dem, i stedet for den natrulige pene dama i gata

Lenke til kommentar

6194381[/snapback]

Word. Dama i gata er ofte penere enn mange kjendiser. Greia med kjendisene er at de ofte har et eller annet talent som gjør at de blir lettere å se, og derfor vil folk ha dem, i stedet for den natrulige pene dama i gata

6195077[/snapback]

Hva om det bare er stygge damer i gata?

Lenke til kommentar

Fatter ennå ikke hva er vitsen med å spamme slike tråder, ser tilog med at en moderator er med på å bidra til denne forsøplingen av denne trådem.

Dette er et fantråd, de som ikke liker henne trenger ikke å kommentere det, blir på samme måte som i et metalltråd og en skulle ha spammet med at metall suger og alle som hører på metall burde dø f.eks(mener absolutt ikke det, var ment om eksempel). Håper vi slipper slikt i videre.

Og håper enda engang at folk begynner igjen å legge ut bilder av Tone :D

Lenke til kommentar
Dette er et fantråd, de som ikke liker henne trenger ikke å kommentere det, blir på samme måte som i et metalltråd og en skulle ha spammet med at metall suger og alle som hører på metall burde dø f.eks

6196035[/snapback]

Det skjer da regelmessig, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Dette er et fantråd, de som ikke liker henne trenger ikke å kommentere det, blir på samme måte som i et metalltråd og en skulle ha spammet med at metall suger og alle som hører på metall burde dø f.eks

6196035[/snapback]

Det skjer da regelmessig, gjør det ikke?

6196201[/snapback]

Ikke som jeg vet om, men det er ihvertfall ikke ønskelig.

Lenke til kommentar
men seriøst, hun er en av de fineste damene i Norge atm.

6191111[/snapback]

Du burde forsøke å løsrive deg fra den snevre lille verdenen foran PC-en din og se hva som vandrer rundt her til lands. I det minste ta en titt ut av vinduet. :)

6193872[/snapback]

Herregud. Hva får deg til å tro at jeg er en nerd som bare sitter foran pc-en? Bare fordi jeg synes Tone er fin. Jeg vedder så vanvittig mye på at jeg er mye mer rundt omkring og ser mere av dette landet enn du gjør. Uten at det har noe med saken å gjøre, men du må jammen meg kjenne meg bedre før du sier noe sånt. Du sitter nok atskillig mer foran PC-skjermen enn det jeg gjør hvis du visste hvem jeg var. Kom med noen saklige argumenter for at du synes det er rart at jeg synes Tone er fin du. Hvem andre er det som er så mye finere enn henne? Greit at det er noen, men de er ikke noe vesentlige bedre enn Tone uansett.

Ser smilyn din, men den forsvarer ikke det meningsløse du skrev der.

Lenke til kommentar

For å gjøre opp for min negative post isted poster jeg et par bilder av den akk så populære Tone. Om noen av bildene er postet før må jeg få beklage. Men orker ikke å sjekke at hvert eneste bilde er nytt.

1112268926.5099.jpg

1109686955.85445.jpg

549168.jpeg

img_439f46a0c3e7e.jpg

Forøvrig står jeg fast på mine meninger!

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
*snip*

6197004[/snapback]

Flott at du prøver å 'forsvare' deg, stort sett er slikt et tegn på at det du ble fornærmet av stemmer. ;)

Dog, om du mener at 'Tone' er ei av de lekreste jentene i landet kan du umulig ha sett mye, that's it.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...