MagnusW Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Noen som har sette denne saken? Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann Maken til frekkhet! I den perioden som Askjer hadde mobilnummeret i navnet til Damli Aaberge rant det inn flere hundre SMS-meldinger som var ment til Idol-kjendisen. Endret 25. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Noen som har sette denne saken? Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann I den perioden som Askjer hadde mobilnummeret i navnet til Damli Aaberge rant det inn flere hundre SMS-meldinger som var ment til Idol-kjendisen. 6178504[/snapback] Tipper det er grunnen til at denne tråden ble opprettet jeg... hvem har ikke fått det med seg? Lenke til kommentar
.com Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Noen som har sette denne saken? Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann Maken til frekkhet! I den perioden som Askjer hadde mobilnummeret i navnet til Damli Aaberge rant det inn flere hundre SMS-meldinger som var ment til Idol-kjendisen. 6178504[/snapback] morsomt :!: rart at sånt går ann egentlig Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tipper det er grunnen til at denne tråden ble opprettet jeg... hvem har ikke fått det med seg? 6178515[/snapback] Kan ikke se at det har blitt att opp i tråden jeg? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan ikke se at det har blitt att opp i tråden jeg? Eg hater Sonen-Simen 6173866[/snapback] Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan ikke se at det har blitt att opp i tråden jeg? Eg hater Sonen-Simen 6173866[/snapback] 6178574[/snapback] Dødskult. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 kan ikke dere som mener at hun er et felleshøl legge ut om det dere har hørt, blir litt teit å bare si "men hun er jo det daaaah, for det har jeg hørt av broren til fettern til faren til kompisen, etc, etc". sikkert mange her som har eller kjenner noen som har pult flere uten enn henne uten at dere ser ned på dere selv/dem av den grunn. litt teit å være hyklersk. Epz. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) TeggY: Har du et godt forhold til MacGyver? *tenker på avataren din* 6176368[/snapback] Har ikke noe annet forhold til ham enn at han atm er den største filmhelten i verden, i mine øyne! Neida, men Maccern eier alt og alle, slikt jeg ser det! Ytterst få som kan måle seg med oppfinnsomheten hans! Endret 26. mai 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Eg kjenne jo faktisk søskenbarnet til Tone godt. Jobbar faktisk i lag med han, men kan ikkje akkurat seie at det faktum at han er søskenbarnet hennar påverkar vennskapet mitt med han. (han er faktisk 8-menningen min og) Tippar ho er ei grei jente, som at han er ein grei kamerat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Synes ikke hun er så fin. Middels. I den første musikkvideoen hennes er hun direkte frastøtende. Men hun virker jo hyggelig da. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Man må jo heller se på åssen ho så ut i begynnelsen på tv.. Det er jo slik hun ser ut.. Det som er kommet i ettertid er sminke og fasade.. Min mending Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 kan ikke dere som mener at hun er et felleshøl legge ut om det dere har hørt, blir litt teit å bare si "men hun er jo det daaaah, for det har jeg hørt av broren til fettern til faren til kompisen, etc, etc". sikkert mange her som har eller kjenner noen som har pult flere uten enn henne uten at dere ser ned på dere selv/dem av den grunn. litt teit å være hyklersk. Epz. 6178996[/snapback] Om det er meg du sikter til, så trur eg ikkje akkurat at eg gidder å legge ut om det her på eit offentleg forum. Tone er ei grei og koselig jente, kanskje blitt litt høg på pæra etter idol, men that's it. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hun er for oversminket. Man må helle litervis med whitesprit på ansiktet hennes, for å komme ned til huden. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hun er for oversminket. Man må helle litervis med whitesprit på ansiktet hennes, for å komme ned til huden. 6182148[/snapback] Agreed, den jenta vi ser nå minner vagt om den jenta som møtte opp første gang i idol. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hun var søt før, men nå ser man jo ikke en flekk med ekte hud. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 De gode gamle dagene med tunga uta munnen i idol! det var saker det 6175553[/snapback] Amen. Uansett, jeg skjønner godt at smaken er som baken, men seriøst, hun er en av de fineste damene i Norge atm. Men idol i fjor var tider det. Alle årene før det og i år så har jeg ikke sett en hel idolepisode. Men det året var det nesten hver fredag, og av en eneste grunn, nemlig hu dama vi sitter og diskuterer nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Så på denne posten kun for bildenes skyld, 4 sider og så få bilder. Legg ut så har vi noe å se på og ik bare å lese på. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Vi snakker Tone Baby, denne jenta har sjarmert meg fra dag en. Kan ikke noe for det. Men hu er søt, god, samtidig sexy.. *drømme* Se selv <-- Klikkbar hehe Endret 27. mai 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Har ikke noe annet forhold til ham enn at han atm er den største filmhelten i verden, i mine øyne! Neida, men Maccern eier alt og alle, slikt jeg ser det! Ytterst få som kan måle seg med oppfinnsomheten hans! 6180643[/snapback] Ja de som FANT PÅ alle triksene hans må være skikkelig smarte! (spesielt da han sprengte en jeep med en kongle. Owned! ) Plis Ikke flame meg med at jeg er skikkelig off-topic Endret 28. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) BildeR Endret 28. mai 2006 av brd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå