Gå til innhold

NY Tone Damli Aaberge Fæntråd!

chil

Anbefalte innlegg

Noen som har sette denne saken?

Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann :nei: Maken til frekkhet!

I den perioden som Askjer hadde mobilnummeret i navnet til Damli Aaberge rant det inn flere hundre SMS-meldinger som var ment til Idol-kjendisen.
Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann :nei:

I den perioden som Askjer hadde mobilnummeret i navnet til Damli Aaberge rant det inn flere hundre SMS-meldinger som var ment til Idol-kjendisen.

6178504[/snapback]

Tipper det er grunnen til at denne tråden ble opprettet jeg... hvem har ikke fått det med seg?

Lenke til kommentar

Simen Askjer i Sonen på TV2 har registrert et mobil nummer på henne for å se om det går ann :nei: Maken til frekkhet!

6178504[/snapback]

morsomt :!: rart at sånt går ann egentlig :hmm:

Lenke til kommentar

kan ikke dere som mener at hun er et felleshøl legge ut om det dere har hørt, blir litt teit å bare si "men hun er jo det daaaah, for det har jeg hørt av broren til fettern til faren til kompisen, etc, etc". sikkert mange her som har eller kjenner noen som har pult flere uten enn henne uten at dere ser ned på dere selv/dem av den grunn. litt teit å være hyklersk.

Epz.

Lenke til kommentar
TeggY: Har du et godt forhold til MacGyver? *tenker på avataren din*

6176368[/snapback]

Har ikke noe annet forhold til ham enn at han atm er den største filmhelten i verden, i mine øyne! :w00t:

Neida, men Maccern eier alt og alle, slikt jeg ser det! Ytterst få som kan måle seg med oppfinnsomheten hans!

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Eg kjenne jo faktisk søskenbarnet til Tone godt. Jobbar faktisk i lag med han, men kan ikkje akkurat seie at det faktum at han er søskenbarnet hennar påverkar vennskapet mitt med han. (han er faktisk 8-menningen min og) :) Tippar ho er ei grei jente, som at han er ein grei kamerat :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes ikke hun er så fin. Middels. I den første musikkvideoen hennes er hun direkte frastøtende. Men hun virker jo hyggelig da.

Lenke til kommentar
kan ikke dere som mener at hun er et felleshøl legge ut om det dere har hørt, blir litt teit å bare si "men hun er jo det daaaah, for det har jeg hørt av broren til fettern til faren til kompisen, etc, etc". sikkert mange her som har eller kjenner noen som har pult flere uten enn henne uten at dere ser ned på dere selv/dem av den grunn. litt teit å være hyklersk.

Epz.

6178996[/snapback]

Om det er meg du sikter til, så trur eg ikkje akkurat at eg gidder å legge ut om det her på eit offentleg forum.

Tone er ei grei og koselig jente, kanskje blitt litt høg på pæra etter idol, men that's it.

Lenke til kommentar
De gode gamle dagene med tunga uta munnen i idol! det var saker det

6175553[/snapback]

Amen.

Uansett, jeg skjønner godt at smaken er som baken, men seriøst, hun er en av de fineste damene i Norge atm. Men idol i fjor var tider det. Alle årene før det og i år så har jeg ikke sett en hel idolepisode. Men det året var det nesten hver fredag, og av en eneste grunn, nemlig hu dama vi sitter og diskuterer nå.

Lenke til kommentar
Har ikke noe annet forhold til ham enn at han atm er den største filmhelten i verden, i mine øyne! :w00t:

Neida, men Maccern eier alt og alle, slikt jeg ser det! Ytterst få som kan måle seg med oppfinnsomheten hans!

6180643[/snapback]

Ja de som FANT PÅ alle triksene hans må være skikkelig smarte! :thumbup:

(spesielt da han sprengte en jeep med en kongle. Owned! :w00t: )

Plis Ikke flame meg med at jeg er skikkelig off-topic :dontgetit:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...