kaaasen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Får jo håpe det. Men nå henger hun sikkert i litt andre vennekretser enn hun gjorde med han Sogndal-spilleren. Men for all del, hvis jeg noen gang skulle være så heldig og møte henne hadde jeg ikke hatt noe imot å ha sjansen på henne, for å si det på den måten. Greit nok, det er bedre når man må jobbe for det. Men kjediser er ikke noe jeg møter veldig ofte Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Tone er helt grei hun Tatt henne for en snickers for å si det sånn men tror kansje dama hadde blitt litt småsur da 6173607[/snapback] Et spørsmål til alle dere andre med dame: Er det generelt sett greit å si sånt? Jeg merket jeg fikk litt smådårlig samvittighet for innlegget mitt over, selv om det ikke betyr noe (overdrivelse for å bevise poeng) Men det kan misforstås og det er nok for min del. Mulig jeg er tøffelheltenes konge, men jeg bryr nå meg faktisk om hvordan kjæresten min har det. Jeg bruker å se for meg min reaksjon om hun hadde gjort lignende. "Oi, den solbrune kroppen der hadde jeg ikke takket nei til!". Altså, hva faen? Glad hun ikke er sånn. Derfor vil jeg ikke være sånn jeg heller. Sorry for offtopic. edit: så nettopp alderen til complexity. Dreier seg vel ikke om noe seriøst forhold der i gården. Men spørsmålet mitt står fortsatt. Endret 25. mai 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er ikke uten grunn at hun har kallenenavnet "Madrassen fra Sogndal". Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 i'd hit it. 6173531[/snapback] Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er ikke Tone litt "last year":-PpPPp Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 i det minste bedre enn sandra Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hun er vel som en madrass litt over gjennomsnittet Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tone er jo fin, men i videoen til Bliss Song er hun på grensen til STYGG. Hun har jo så mye sminke og drit at videoen kan klassifiseres som tegnefilm. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Mm, herlig. 6173509[/snapback] Hun var kanskje pen på det konsertbildet hvor hun stod, men ikke der. Ryktene går om at hun ikke er den mest kresne jenten i sogn. 6173623[/snapback] Ryktene sier rett og slett at hun er verst fellesmadrass der, men man skal ikke tro på alt man hører heller. Sikkert lett å sette ut rykter om kjente folk. Det er jammenmeg bra at ikke alle har lik smak, for da får jeg ha jentene mine for meg selv. Jeg synes Tone er veldig, veldig bra hvertfall. Håper det kommer endel bra bilder her i tråden. Sangene hennes har jeg vel egentlig ikke hørt noe særlig av, men det får være en annen sak 6173634[/snapback] Og jeg tror nok ikke du får henne for deg selv, majoriteten liker henne. Lenke til kommentar
chil Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Det med løs på tråden er i alle fall ikke akkurat et uvanelig rykte og få på deg som jente..og i alle fall ikke når 80% av norske jenter ser rødt av missunnelse.. Jeg synes heller ikke ho er noe fin i den bliss videoen, jeg likte henne klart best før men den litt kule stilen og bustete hår.. blitt litt mye sminke i det siste. De gode gamle dagene med tunga uta munnen i idol! det var saker det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 i det minste bedre enn sandra 6174930[/snapback] Sandra er ihvertfall blond. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hun ser forøvrig ut som om hun er under lavalderen på det bildet i 1. post Barnslig ser hun ut i hvertfall. Er annerledes i virkeligheten, men det er hun ikke noe "WaaHoo!"-objekt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva er det som er så spesielt pent med tone? Hun ser ut som en normal pen jente. Ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ryktene går om at hun ikke er den mest kresne jenten i sogn. 6173623[/snapback] ... Og det er et problem? 6173631[/snapback] Slapp dåse er turn off. 6173640[/snapback] For litt enkel helgemorro funker det greit. Et spørsmål til alle dere andre med dame: Er det generelt sett greit å si sånt? Jeg merket jeg fikk litt smådårlig samvittighet for innlegget mitt over, selv om det ikke betyr noe (overdrivelse for å bevise poeng) Men det kan misforstås og det er nok for min del. Mulig jeg er tøffelheltenes konge, men jeg bryr nå meg faktisk om hvordan kjæresten min har det. Jeg bruker å se for meg min reaksjon om hun hadde gjort lignende. "Oi, den solbrune kroppen der hadde jeg ikke takket nei til!". Altså, hva faen? Glad hun ikke er sånn. Derfor vil jeg ikke være sånn jeg heller. Sorry for offtopic. 6173677[/snapback] Dama mi bryr seg langt inn i et visst sted bak om hva jeg kommenterer og ikke kommenterer, og hvordan jeg kommenterer det, på andre jenter. Det eneste henne faktisk bryr seg om er at jeg ikke gjør noe videre enn å kommentere dem, altså ikke gjør noe fysisk med dem. Hun snakker for øvrig ikke så lite om andre gutters kropper og utstyr heller. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hu er sikkert fin i fylla...... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Syntes hun så litt bolle ut jeg. *vente på å bli flamet av tonefans* 6173479[/snapback] Boller er godt. Både med og uten rosin. 6173493[/snapback] Med rosin er best. Ingen tvil! Men hu ekke dum hu der, ikke den styggeste i flokken : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå