Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heller Rybak i EuroV? Tror du er gæren jeg... ToneDA = Råkul. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heller Rybak i EuroV? Tror du er gæren jeg... ToneDA = Råkul. Det innlegget var skrevet før ESC. Om vi skulle ta seieren, måtte vi satse på noe originalt. Pene dager i ESC er ikke originalt. En norsk hviterusser i Russland med fiolin derimot, det er ikke noe man ser hver gang i ESC. Misforstå meg rett, Tone foran Rybak anyday. Bare det at man må ha noe originalt om man skal hevde seg i ESC-toppen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heller Rybak i EuroV? Tror du er gæren jeg... ToneDA = Råkul. Det innlegget var skrevet før ESC. Om vi skulle ta seieren, måtte vi satse på noe originalt. Pene dager i ESC er ikke originalt. En norsk hviterusser i Russland med fiolin derimot, det er ikke noe man ser hver gang i ESC. Misforstå meg rett, Tone foran Rybak anyday. Bare det at man må ha noe originalt om man skal hevde seg i ESC-toppen. Lena Meyer-Landrut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ingen regel uten unntak. Dessuten hadde hun en ganske fengende sang også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sant det. I even painted my toenails for you I did it just the other day :!: Men ja, fengende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå