Gå til innhold

NY Tone Damli Aaberge Fæntråd!

chil

Anbefalte innlegg

De jentane vi ser på catwalken er det homser som velger ut, og de liker som kjent ikke former...for de liker gutte kropper..

6221703[/snapback]

Homser har en feil i et gen som gjør at vi liker de runde formene som rumpe og pupper, ikke kulemage og feite lår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes hun så litt bolle ut jeg. :)

*vente på å bli flamet av tonefans*

6173479[/snapback]

noen som har litt mer spesifikt bilde av dette anette vil påpeke ?

6204181[/snapback]

Selvfølgelig:

http://i4.tinypic.com/108672r.jpg

http://i4.tinypic.com/10866tj.jpg

http://i4.tinypic.com/10866wy.jpg

Er ikke direkte feit der, men litt kraftig. Nå har hun jo slanket seg betydelig da, så nå er hun veldig pen.

6221318[/snapback]

spesielt på bilde nr.2 var ho meget pen :dribble:

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Jeg får komplekser når folk sier hun er kraftig:-/ Syns hun ser ganske bra ut jeg!

6225129[/snapback]

Det gjør da du og, Hanneklumpen!

*kikke nervøst over skulderen etter unge Pedersen* :tease:

6225153[/snapback]

hehe, takk! Men må si det er skremmede at hun blir sett på som kraftig. Vet ikke hvor jeg skal starte, eller jeg orker ikke:-P

Lenke til kommentar
hehe, takk! Men må si det er skremmede at hun blir sett på som kraftig. Vet ikke hvor jeg skal starte, eller jeg orker ikke:-P

6225175[/snapback]

Ok, kraftig var kanskje et sterkt ord, men en ser veldig godt at hun er veldig utrent. Greit å ha litt ekstra hvis det er stramt fett, men ikke når det tyter ut på feil steder.

Lenke til kommentar
Ok, kraftig var kanskje et sterkt ord, men en ser veldig godt at hun er veldig utrent. Greit å ha litt ekstra hvis det er stramt fett, men ikke når det tyter ut på feil steder.

6225209[/snapback]

Syns det er så trist at spesiellt jenter kommer å sier at hun er fet/kraftig/har mye fett. Ingen av delene gjelder for Tone. Tror en del av jentene som kritiserer Tone for å være fet bør sjekke seg selv i speilet .. :hrm:

Lenke til kommentar

Som Tones største fan og åndelige massør, må jeg si at noen av dere kommer med særdeles useriøse, falske og ikke minst STERKT injurierende utsagn. :mad: Jeg forstår meg ikke på slik smålighet og aktiv praktisering av jantelov som enkelte her inne går god for. Hva er poenget?

Om dere ikke har noe positivt å si, så ikke si det! La oss som er Gla' i denne jenta få være det! :love:

Men om noen har noe dritt om Mr. Stenseng så kom med det :!:

Lenke til kommentar
Tror en del av jentene som kritiserer Tone for å være fet bør sjekke seg selv i speilet ..  :hrm:

6226162[/snapback]

Ja, siden jeg sier Tone er litt bolle, så betyr jo det automatisk at jeg er feit selv? :roll: Som jeg har sagt før, hvis ikke du fikk det med deg: Jenta er kjempepen i ansiktet, kroppen hennes er ikke slik som på de bildene jeg postet lenger og hun har skjønt selv at hun er mye finere slik hun er nå.

Lenke til kommentar
Som Tones største fan og åndelige massør, må jeg si at noen av dere kommer med særdeles useriøse, falske og ikke minst STERKT injurierende utsagn.  :mad:  Jeg forstår meg ikke på slik smålighet og aktiv praktisering av jantelov som enkelte her inne går god for. Hva er poenget?

Om dere ikke har noe positivt å si, så ikke si det! La oss som er Gla' i denne jenta få være det! :love:

Men om noen har noe dritt om Mr. Stenseng så kom med det :!:

6226328[/snapback]

Åndelig massør? En slags metafor på en psykolog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...