Zethyr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 De jentane vi ser på catwalken er det homser som velger ut, og de liker som kjent ikke former...for de liker gutte kropper.. 6221703[/snapback] Homser har en feil i et gen som gjør at vi liker de runde formene som rumpe og pupper, ikke kulemage og feite lår. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Syntes hun så litt bolle ut jeg. *vente på å bli flamet av tonefans* 6173479[/snapback] noen som har litt mer spesifikt bilde av dette anette vil påpeke ? 6204181[/snapback] Selvfølgelig: http://i4.tinypic.com/108672r.jpg http://i4.tinypic.com/10866tj.jpg http://i4.tinypic.com/10866wy.jpg Er ikke direkte feit der, men litt kraftig. Nå har hun jo slanket seg betydelig da, så nå er hun veldig pen. 6221318[/snapback] spesielt på bilde nr.2 var ho meget pen Endret 2. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 spesielt på bilde nr.2 var ho meget pen 6224693[/snapback] Ikke quote bilder, er så jævlig irriterende. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hu er jo bare en utrolig pen jente.. Om hu er litt kraftig(det er en liten overdrivelse også!), gjør ikke noe. Hu har veldig fin kropp, syns ikke sånne som er tynnere en det er noe fine! Ikke mye vondt å si om kroppen. Men veit ikke hvordan hu er da.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg får komplekser når folk sier hun er kraftig:-/ Syns hun ser ganske bra ut jeg! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg får komplekser når folk sier hun er kraftig:-/ Syns hun ser ganske bra ut jeg! 6225129[/snapback] Det gjør da du og, Hanneklumpen! *kikke nervøst over skulderen etter unge Pedersen* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg får komplekser når folk sier hun er kraftig:-/ Syns hun ser ganske bra ut jeg! 6225129[/snapback] Det gjør da du og, Hanneklumpen! *kikke nervøst over skulderen etter unge Pedersen* 6225153[/snapback] hehe, takk! Men må si det er skremmede at hun blir sett på som kraftig. Vet ikke hvor jeg skal starte, eller jeg orker ikke:-P Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hehe, takk! Men må si det er skremmede at hun blir sett på som kraftig. Vet ikke hvor jeg skal starte, eller jeg orker ikke:-P 6225175[/snapback] Ok, kraftig var kanskje et sterkt ord, men en ser veldig godt at hun er veldig utrent. Greit å ha litt ekstra hvis det er stramt fett, men ikke når det tyter ut på feil steder. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 På tide med noen bilder igjen. Denne gangen fra en fest nylig med en annen ikke helt ukjent person Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg får komplekser når folk sier hun ser kraftig ut. 6225129[/snapback] Det gjør da du og, Hanneklumpen! 6225153[/snapback] Okei, ikke helt snill redigering Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 @ L@sse: Dæsken, ser ut som han kjører en finger inn i en av to åpninger under der, jo! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hehe, jeg syntes at det bildet så litt tvilsomt ut, jeg og Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ser ut som hun liker det jeg synes absolutt ikke hun kvalifiserer til "kraftig", men folk har jo forskjellig syn på hva det måtte være. personlig liker jeg jenter som heller har litt for mye enn for lite. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sammenliknet med Romøren er seriøst ALLE feite da. Men hun var litt lubben før, det må sies. Ikke helt optimalt for babethreaden.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ok, kraftig var kanskje et sterkt ord, men en ser veldig godt at hun er veldig utrent. Greit å ha litt ekstra hvis det er stramt fett, men ikke når det tyter ut på feil steder. 6225209[/snapback] Syns det er så trist at spesiellt jenter kommer å sier at hun er fet/kraftig/har mye fett. Ingen av delene gjelder for Tone. Tror en del av jentene som kritiserer Tone for å være fet bør sjekke seg selv i speilet .. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Se på den ekle karen til høyre her: Sleipe faen. Tone!! Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Som Tones største fan og åndelige massør, må jeg si at noen av dere kommer med særdeles useriøse, falske og ikke minst STERKT injurierende utsagn. Jeg forstår meg ikke på slik smålighet og aktiv praktisering av jantelov som enkelte her inne går god for. Hva er poenget? Om dere ikke har noe positivt å si, så ikke si det! La oss som er Gla' i denne jenta få være det! Men om noen har noe dritt om Mr. Stenseng så kom med det :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tror en del av jentene som kritiserer Tone for å være fet bør sjekke seg selv i speilet .. 6226162[/snapback] Ja, siden jeg sier Tone er litt bolle, så betyr jo det automatisk at jeg er feit selv? Som jeg har sagt før, hvis ikke du fikk det med deg: Jenta er kjempepen i ansiktet, kroppen hennes er ikke slik som på de bildene jeg postet lenger og hun har skjønt selv at hun er mye finere slik hun er nå. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 bilde fra en konsert hun var med på Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Som Tones største fan og åndelige massør, må jeg si at noen av dere kommer med særdeles useriøse, falske og ikke minst STERKT injurierende utsagn. Jeg forstår meg ikke på slik smålighet og aktiv praktisering av jantelov som enkelte her inne går god for. Hva er poenget? Om dere ikke har noe positivt å si, så ikke si det! La oss som er Gla' i denne jenta få være det! Men om noen har noe dritt om Mr. Stenseng så kom med det :!: 6226328[/snapback] Åndelig massør? En slags metafor på en psykolog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå