Gå til innhold

NY Tone Damli Aaberge Fæntråd!

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes hun så litt bolle ut jeg. :)

*vente på å bli flamet av tonefans*

6173479[/snapback]

noen som har litt mer spesifikt bilde av dette anette vil påpeke ?

6204181[/snapback]

Selvfølgelig:

Er ikke direkte feit der, men litt kraftig. Nå har hun jo slanket seg betydelig da, så nå er hun veldig pen.

6221318[/snapback]

ho er langt ifra bolle på di bildene, det er mye bedre med en par kg for mye enn og være skam tynn! det er bare søtt.

De jentane vi ser på catwalken er det homser som velger ut, og de liker som kjent ikke former...for de liker gutte kropper..

Lenke til kommentar
Andre en meg som synte denne tråden blir litt patetisk? :p

6221613[/snapback]

Alle innlegg som går ut på å klage på utseendet er patetiske. De som postene med bilder er ikke patetiske :)

6221678[/snapback]

Jeg synes hun er pen jeg, bare svarte på spørsmålet til Espen.

Lenke til kommentar
Er ikke direkte feit der, men litt kraftig. Nå har hun jo slanket seg betydelig da, så nå er hun veldig pen.

6221318[/snapback]

Bare for å ha det på det rene; på de bildene der er hun for lubben, etter min smak. Noen syns bare det er søtt, men jeg syns hun ser mye mer toit ut nå (og det betyr penere).

Lenke til kommentar
De jentane vi ser på catwalken er det homser som velger ut, og de liker som kjent ikke former...for de liker gutte kropper..

6221703[/snapback]

Når ble alle mannlige klesdesignere homofile?

6221725[/snapback]

hmm?? Når pokker tror du? men som driver med sånne ting er veldig ofte homofile! i alle fall når vi ser på catwalkene i europa fra de kjente merkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Snurp igjen da! Alle klesdesignere er ikke homo. Dessuten er dette en fan-tråd, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Syntes hun så litt bolle ut jeg. :)

*vente på å bli flamet av tonefans*

6173479[/snapback]

noen som har litt mer spesifikt bilde av dette anette vil påpeke ?

6204181[/snapback]

]

6221318[/snapback]

Hvis hun har slanket seg betydelig vil ikke jeg se hun :p

Lenke til kommentar
Snurp igjen da! Alle klesdesignere er ikke homo. Dessuten er dette en fan-tråd, ikke noe annet.

6221968[/snapback]

hvofor ser de kvinnene ut som menn da? de som går på catwalk?`og hvorfor bruker man ofte mens ben i reklame for kvinnestrømper? siden våre er smalere osv.

Så det jeg kommer med her er ikke grunnløst! de syke slanke hysteriet i modell værden er mye pga homofile menn!

Les start tråde litt bedre..er ikke bare en fæn tråd!

så snurp igjen sjøl :cool:

Endret av chil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Slankehysteriet har med strebingen etter idealmennesket å gjøre. I moteverdenen er idealmennesket syltynt, det er fettløse verdier det samfunnet forfekter. Det har ingenting med legning å gjøre.

Lenke til kommentar
Slankehysteriet har med strebingen etter idealmennesket å gjøre. I moteverdenen er idealmennesket syltynt, det er fettløse verdier det samfunnet forfekter. Det har ingenting med legning å gjøre.

6222103[/snapback]

Da må du være litt kritisk, og stille deg noen spørsmål.

Når ble idealmennesket syltynt? er ikke ideal kvinnen hun som bærer fram det beste avkommet? for og sette det på spissen?

hetorfile Gutter er tiltrukke av kvinnelighet, mens homofile menn er tiltrukket av andre ting. Og jeg mener det MÅ være slik at grunnen til at mange modeller ikke har pupper ikke har lår osv pga at de er så tynne er at de nermest vil ha dem til og se ut som gutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror vi køyer denne diskusjonen nå, så lar vi tråden være Tones. Jeg vil bare si at homofile menn har meninger om utseende på jenter også - det er ikke et problem for en homse å si om en jente er pen eller ikke.

Lenke til kommentar

Tone er bare nydelig. Men det er ansiktet som er pent på henne. Skikkelig fine øyne og fin ansiktsform. Kroppen hennes har jeg aldri vart fornøyd med. Ikke sett så mange recent pics av henne, men jeg liker ikke lubne jenter noe hun definitivt var.

Synes jentekropper er best når man kan se streken midt på magen litt over navlen, og følge den opp til brystet.

(og til dere med ekle tanker: jeg snakket om den naturlige streken som oppstår på veltrente jenter. Ikke noe hårete greier slik vi mannfolk har, hvis dere hadde tenkt til å foreslå det..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...