Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med komplett.no

Anbefalte innlegg

Heisan, har ett merkelig problem med internett explorer. Vær gang jeg skal inn på komplett/norek logger internett explorer ut. Det merkelige er att ellers på internett fungerer alt helt fint. Gjelder bare komplett/norek's sine sider.

Dette begynner å blir litt frustrerende da jeg gjerne skulle ha en handlerunde på komplett.. Dette skjedde etter att sidene til komplett (norek) fikk ny design. har formatert uten att det hjalp og begynner vel å gå litt tom for ideèr. Så hvis noen der ute har noen gode råd, så hadde det vært fint

Morrits...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. bud: Hvorfor i all verden har du ikke allerede innstallert FireFox??

2. bud: Har du sjekket for spyware/malware? En oppdatert Windows XP-innstallasjon skal ikke uten videre kræsje IE når man viser Komplett/Norek, så noe rart er det.

Hva bruker du av beskyttelsesprogramvare? Antivirus, firewall, adware-beskyttelse, spamfilter osv.

Lenke til kommentar

Heisan.. Jodda har vel gjort det meste her da. Oppdatert versjon av xp, nis (norton), adaware. det merkelige var jo att jeg bestilte ny maskin der rett føre påske, bygde den var inne på siden igjen og ingen problemer. Så ble det ny design, så da dukker dette her opp. og gjelder bare siden til komplett hehehe så blei litt satt ut her. Mulig jeg ikke ser skauen for bare trær etter hvert også :-)

Morrits..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...