Gå til innhold

office xp proffesional 2002 serial

Anbefalte innlegg

jeg hadde office xp professional 2002 på maskinen min, men etter at jeg formaterte fant jeg ikke igjen coveret, bare cd'en. jeg har prøvd med diverse serilakoder jeg har funnet på nettet, men disse er for russisk, polsk, tysk e.l versjoner. jeg har funnet en kode (FM9FY-TMF7Q-KCKCT-V9T29-TBBBG) som gjorde at jeg fikk installert programmet, men når jeg åpner det står det at det er feil kode, så det hjelper jo ikke noe. support fra microsoft koster 400 kr og det har jeg ikke råd til. det største problemet er at jeg har eksamen om to dager og ikke har en maskin jeg kan få skrevet oppgaven på. er det noen som har en idè om hvordan jeg kan få tak i en kode som fungerer?

jeg har ikke peiling på data i det hele tatt så jeg setter pris på svar som er forståelige for en dataidiot :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde office xp professional 2002 på maskinen min, men etter at jeg formaterte fant jeg ikke igjen coveret, bare cd'en. jeg har prøvd med diverse serilakoder jeg har funnet på nettet, men disse er for russisk, polsk, tysk e.l versjoner. jeg har funnet en kode (FM9FY-TMF7Q-KCKCT-V9T29-TBBBG) som gjorde at jeg fikk installert programmet, men når jeg åpner det står det at det er feil kode, så det hjelper jo ikke noe. support fra microsoft koster 400 kr og det har jeg ikke råd til. det største problemet er at jeg har eksamen om to dager og ikke har en maskin jeg kan få skrevet oppgaven på. er det noen som har en idè om hvordan jeg kan få tak i en kode som fungerer?

jeg har ikke peiling på data i det hele tatt så jeg setter pris på svar som er forståelige for en dataidiot  :blush:

6173294[/snapback]

det er desverre ikke lov til å snakke om dette her. (men ser ut til at du må skaffe det ulovlig hvis du bare har 2 dager, men såklart, her gjør vi ikke sånn da! )

Lenke til kommentar

ok, men hvis jeg hadde hatt bedre tid på meg hadde det gått an å skaffe det på en måte som ikke er ulovlig?

jeg synes det er litt drøyt å måtte betale 400 kr til microsoft for å få stille et spørsmål, og hvis de ikke kan gi meg svar er det jo helt bortkastet, da kunne jeg heller ha brukt de 400 på å kjøpe et nytt.

jeg har ikke peiling på data i det hele tatt så jeg setter pris på svar som er forståelige for en dataidiot  :blush:

6173294[/snapback]

det er desverre ikke lov til å snakke om dette her. (men ser ut til at du må skaffe det ulovlig hvis du bare har 2 dager, men såklart, her gjør vi ikke sånn da! )

6173317[/snapback]

Lenke til kommentar
er det powerpoint og excel også? jeg studerer økonomi så jeg trenger desverre hele pakka.

ja, bare last ned open office, Open Office

Det er en gratis tekstredigerings program. Et fint alternativ ms sin office.

6173344[/snapback]

6173362[/snapback]

Ja, openoffice inkluderer det og :) .

Lenke til kommentar

kjempe fint. tusen takk for hjelpen :)

er det powerpoint og excel også? jeg studerer økonomi så jeg trenger desverre hele pakka.

6173344[/snapback]

6173362[/snapback]

Ja, openoffice inkluderer det og :) .

6173369[/snapback]

Lenke til kommentar

6173344[/snapback]

6173362[/snapback]

ja, det er jo selvfølgelig ikke helt likt som ms office, men det har det. Last ned og prøv, er helt gratis..

Lenke til kommentar

det er vel bedre enn ikke noe, og får jeg i det minste åpnet eksamensoppgaven er det jo kjempe fint. finnes det noen mulighet for å få tak i koden min til officepakka på noen måte selvom det tar tid, så jeg har det til senere?

6173344[/snapback]

6173362[/snapback]

ja, det er jo selvfølgelig ikke helt likt som ms office, men det har det. Last ned og prøv, er helt gratis..

6173373[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...