Edstro Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei. Eg skal starte en guild å for å gjøre det helle litt enklere vil eg legge ut et søknadskjema ut på guild hjemmesiden der folk kan bare fulle inn å trykke send så kommer det rett i mail boksen min Er dette mulig? å va er koden for det? Det eg vil ha med i skjema er: Character Name Class Alder Ekte navn Hvor bor du Hvilket land bor du i Hvor lenge har du spillt på characteren Har du andre charactere som er over level 40 Email Profession Gear (Head,shoulder osv..) Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, det er mulig. Veldig mulig. Hvis du bruker fem minutter på å søke litt på forumet er jeg helt sikkert på at du får opp masse ting du kan bruke! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Har vert borte endel dager. Så eg beklager for at eg ikke får svart før nå. Hva du sier eg skal søke etter Eg finner ikke noe spesiel god guide på dette. Er det noen som vet om en side der eg kan bare fulle inn det eg vil ha så får eg koden? Endret 1. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det du bruker er et helt basic kontaktskjema, hvor du bare fyller ut de feltene du nå enn måte ønske Copy and paste-tråden inneholder nok et eller flere kontaktskjemaer. Begynn med det, så spør du etterhvert som du lurer på noe. Så har man jo alltids PHP-manualen om man lurer på hva en funksjon er. Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har vert borte endel dager. Så eg beklager for at eg ikke får svart før nå. Hva du sier eg skal søke etter Eg finner ikke noe spesiel god guide på dette. Er det noen som vet om en side der eg kan bare fulle inn det eg vil ha så får eg koden? 6222468[/snapback] Kod en vanlig form med det du vil ha. Lag en php script ( POST) og link formen til php filen og sett post. Det finnes utallige måter å gjøre dette på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå