Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mythbusters har testa det med å drikke cola og spise mentos også, etter å ha sett liknende filmer på youtube. De kom fram til at det forsvant alt for mye kullsyre når man helte colaen ut av flaska at det ikke ville ha noen reaksjon og at videoene på youtube bare var fake moro å se de sprenge den grisemagesekken etterpå ved hjelp av andre midler da Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har dere prøvd å slippe en mentos oppi et glass med cola da? Da bruser det over! MEn det er kulere å se på med sprite... Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Prøvde trikset på fredag, ble mislykka, IKKE BRUK MENTOS SUGARFREE! HæHÆÆÆ! Det var akkurat det hadde tenkt å dele med dere med en gang jeg så denne tråden. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 MÅ bruke en lett-cola (pepsi max /cola zero osv) (aspartam hjelper) og en mentos med ru overflate (tror mint var den som var best. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noen som har prøvd å bytte Mentos med Plumbo? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://prankvote.com/11.html Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Genialt Jeg kommer aldri til å bli lei.. hehe Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg og Laman (fra forumet) prøvde dette. Vi kjøpte en 1.5l Coca Cola Light og en menthos. Smuldret menthosen og tok det opp i brusen..resultatet var skuffende..det sprutet ca. 2cm opp fra flasken. I guess vi gjorde noe feil. Kanskje mer brus og finhakket menthos. Det er den ru overflaten i mentosen som skaper brusinga, så dere skulle segg ikke hakket den opp. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg testa for lenge siden med å bare trykke en hel mentosrull nedi en flaske med pepsi max(MYE kullsyre). Resultatet var en pepsistråle på over en mannshøyde, og SKIKKELIG dau pepsi med mentholsmak 1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 de som har prøvd dette og ikke lyktes med det er pga i usa har dem noe som heter "diet cocke" som vi IKKE har i norg.e derofor får man ikke det til her. har prøvd de selv. men lyktes ikke. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du veit at Diet coke og Cola light er det samme, right? Hva slags menthos brukte du? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 øøh. vanlig... Om du kjøpte en av disse firkanta eskene, så funker ikke de. Men diet coke og cola light er det samme. Har gjort det her flere ganger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå