ErlendTheBackflip Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ta en eller flere PEZ eller hva det heter, i colaen, da brusen det over. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ta mange smint oppi, det bruse mere en knott og mentos Ja jeg har prøvd Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men tar man bare oppi og smeller det som bare faen i bakken? 6173151[/snapback] Menthos sour mix?! Hvor får man tak i det?' OT: dette skal jeg prøve en gang, cola light smaker dritt anyways Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Prøvde trikset på fredag, ble mislykka, IKKE BRUK MENTOS SUGARFREE! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 så det er cola light og mentos som gjør susen? det som sto om et plastrør i linken over er ikke så viktig? TØFFT! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) tror det var diet ola eller noe som var best er det ikk det lidl selger edit: of-topic noen som har sett tørris og varmt vann da Endret 28. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Vær nå bare litt forsiktige da, barn. Noen folk fra jobb gjorde noe lignende med ei flaske de korka igjen. Også lekte de med å sparke den rundt mellom hverandre. Plutselig smalt det inni helsike og han ene lå og vred seg på bakken. Korka hadde smelt av og traff han på sida av foten. Det var så mye trykk at han blødde *gjennom* skoen. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 MEN, i statene selger de slike bare at de er... ja... myke... det er et tynt lag med plastikk.. det er nok en del av det som gjør at dette funker så bra... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg og Laman (fra forumet) prøvde dette. Vi kjøpte en 1.5l Coca Cola Light og en menthos. Smuldret menthosen og tok det opp i brusen..resultatet var skuffende..det sprutet ca. 2cm opp fra flasken. I guess vi gjorde noe feil. Kanskje mer brus og finhakket menthos. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har ikke lest hele tråden, vet ikke om det står fra før, men hvor mange mentoser skal være oppi, og skal de være knust? Lenke til kommentar
mortendundas Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har ikke lest hele tråden, vet ikke om det står fra før, men hvor mange mentoser skal være oppi, og skal de være knust? Her er svaret til alle deres spørsmål! ;D Mythbusters - Coke Light and Mentos Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har ikke lest hele tråden, vet ikke om det står fra før, men hvor mange mentoser skal være oppi, og skal de være knust? Her er svaret til alle deres spørsmål! ;D Mythbusters - Coke Light and Mentos *kremt*-dato-*kremt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Plumbo, vatn, og aluminiumsfolie i ein 1,5l flaske er sykt, men veldig farlig. Ein venn av meg har "3 years old" merke fra plumbo på halsen. Men dette sprenger. Faen meg C4. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Svelg 2 mentoser og drikk pepsi max med en gang etterpå. Styrt den ned. Resultatet er priceless. Eller var det drikke pepsi og så mentos? EDIT: Endret 7. august 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vet om dato på tråden.... Plumbo, vatn, og aluminiumsfolie i ein 1,5l flaske er sykt, men veldig farlig. Ein venn av meg har "3 years old" merke fra plumbo på halsen. Men dette sprenger. Faen meg C4. Har prøvd det selv :O det var ille, også lagde vi svi merke på en sitte plass i tre fordi det begynte og koke Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ingenting som slår Carlsberg og Mentos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå