:utakt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tudelidu, Sånn ca. annenhver dag opplever jeg at ctrl-tasten "henger seg opp", dvs. at hele tastaturet oppfører seg som om jeg skulle holdt ctrl nede. Problemet er jo at jeg slett ikke trykker på ctrl. Jeg finner ikke ut av hvilken tastekombinasjon som gjør dette, så eneste løsningen jeg har er å skru av maskinen. Det er sinnssykt irriterende! Noen som kan hjelpe meg? Hvilke to-tre taster trykker man på for å låse ctrl til "aktivert"? Jeg har laptop med "Fn (funksjon..?)-taster" på, hvis det kan være til no hjelp. Fn+ctrl hjelper imidlertid ittno. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Prøver et stk. bump før jeg gir opp. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 å trykke shift 5 ganger fort, eller å holde inne shift setter igang den funksjonen tror jeg. Du kan slå den av(i xp), på kontrollpannellet, og tilgjenglihetsalternativer (eller noe sånt). Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Laptopen heter Acer Aspire 2000. Nå har jeg skrudd av alt som kan skrus av i "tilgjengelighetsalternativer", håper virkelig det hjelper. Takker. Endret 26. mai 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå