FLuAA Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 'fdisk -l' lister ut alle partisjonene den finner. For å mounte skriver du som root 'mount /dev/hdX /hvor/du/vil/montere/den'. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 'fdisk -l' lister ut alle partisjonene den finner. For å mounte skriver du som root 'mount /dev/hdX /hvor/du/vil/montere/den'. 6410412[/snapback] Det kommer ikke opp noe når jeg skriver fdisk -l Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du må logge inn som root i Terminal for å kunne skrive fdisk -l Gå inni Terminal å skriv: su så får du beskjed om å skrive rootpassordet ditt. Når du har gjort det blir du logga inn som root i Terminal. Så skriver du fdisk -l da får du opp partisjonene dine. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Du må logge inn som root i Terminal for å kunne skrive fdisk -l Gå inni Terminal å skriv: su så får du beskjed om å skrive rootpassordet ditt. Når du har gjort det blir du logga inn som root i Terminal. Så skriver du fdisk -l da får du opp partisjonene dine. 6412474[/snapback] Jeg vet, men jeg får ikke opp den listen :S Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva får du opp da? "Command Can not be found" eller noe? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hva får du opp da?"Command Can not be found" eller noe? 6412702[/snapback] Får ikke opp noe.. Kan ta pritnscreen etterpå Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 'fdisk -l' lister ut alle partisjonene den finner. For å mounte skriver du som root 'mount /dev/hdX /hvor/du/vil/montere/den'. 6410412[/snapback] Jeg har fått opp lista nå, men fikk beskjed om at /dev/sdd1 ikke var en filkatalog.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå