DE1 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Noen fler som har prøvd følgende akupunktur? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det hjalp utrolig mye på ryggen min. Blitt mye mykere og ikke så stiv i ryggen. Takk Gud for akupunktur! Btw, meg på bildet for 6 timer siden! Og da hadde jeg 6 nåler, og ikke 2 som på bildet. Endret 24. mai 2006 av DE1 Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har vært borti akupunktur, ja (gratulerer med bedre rygg, forresten )! Hadde problemer med ryggen selv, grunnet voksesmerter og idrettsskader. På det meste hadde jeg vel 20-25 nåler i ryggen... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Kjente først et stikk, så at det sprengte. Når det ikke sprengte lenger så tenkte jeg at han hadde tatt ut nålene... Jadda, snudde meg jeg, og der stod det 6 nåler rett ut Men, bedre i ryggen som sagt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 jepp akkupunktur er gøy hadde på det meste 3-4 i hodebunnen, 3 i nesa, 2 rundt hvert øye eller noe - øvre delen av kinnet. en i halsen (putta inn i pusterøret eller noe virker det som, ble helt varm i hele kroppen, føltes helt sykt) mange i brystet... synd allergien aldri ble helt bra av det da... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Her håpet jeg på kvalmende oppstøt av noen bilder. Et pinglete bilde får jeg. Endret 24. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Her håpet jeg på kvalmende oppstøt av noen bilder. Et pinglete bilde får jeg. 6173021[/snapback] Haha, det var en spøk Det er dog ikke alle som liker bilde av nåler mens de spiser så da slo jeg to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå