PTRN Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Er det noen som har DÅRLIGE erfaringer med Chieftec DX-01B-D Kabinettet? Jeg bare lurer fordi jeg skal kjøpe meg ny kasse........ M.V.H. Lars Petter Bjørkevoll Lenke til kommentar
Milla Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Nå har jeg en større utgave da, med 6 eksterne og 6 interne brønner. Er kjempefornøyd og har aldri angret på det kjøpet. Mitt neste tower blir garanter også et Chieftech :wink: Lenke til kommentar
house Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har 4 extrerne og 6 interne her.. =) Chieftecs kabinetter er bare too good =) Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg hater at reset knappen til Chieftec kabinettene er så forbanna liten! Ellers er det en kjempe bra kabinett, har ikke angret et sekund siden jeg kjøpte den for noen måneder siden. Lenke til kommentar
house Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 det er ikke det at den er liten, men det sitter så jævla langt inni der... vanskelig å trykke på.... Lenke til kommentar
Milla Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Synes reset-knappen er helt OK jeg. Er nok bare dere gutter som har tykke fingre :wink: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 JoJo.. men nå har jeg ikke bruk for reset knappen no særlig..! Jeg prøvde å klokke ned til standard, har brukt d siden... Eneste som har låst seg er Half-life, en gang. Så reset knappen brukes ikke ofte med andre ord;-) Har hatt chiftec kab. i over et år... Var blant de første som bestilte den svarte utgaven. Nå kain jeg jo nevne at nesten..hhmmm, nei, ALLE!, (pc)kompisene mine har bestilt seg et chiftec... Husker første gang jeg kom på LAN med dette kabinettet... :eek: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Milla, u read my thoughts... u guys have chunky fingaz Knappen er helt perfekt Lenke til kommentar
Milla Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 23:46, PanzerFaust skrev:Milla, u read my thoughts...u guys have chunky fingaz Knappen er helt perfekt Jepp! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå