XplittR Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei, eg er en ivrig World of Warcraft speler og lurte på om nokon kunne lage ein forumsignatur til meg. Eg vil at den skal innehalde desse tinga: -XplitteR -Charlie dont surf Grunn: -Nicket mitt -Sitat fra ein film Og så vil eg gjerne at den skal innehalde ein såkalt "Undead", ein karakter fra World of Warcraft. Visst du synest at det passar betre med ein annan bakgrunn så går det nok sikkert bra. -Forhåpentlig helsing, XplitteR Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Bilder i signaturen er desverre ikke lov på dette forumet, så det er nok lite vits i at noen lager noe til deg. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 er jo ikke sikkert at han skal ha den her. Jeg kan desverre ikke lage nå. Men håper du får hjelp. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg er ikke så veldig god på signaturer, men... Laget en for moros skyld: Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 ahr vert vekke da men, takk. den likte eg.. men no, har eg skaffe meg Adobe Photoshop CS2... så no kan eg lage sjøl.. xD Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 http://pslover.com/ Søk på "signature", haugevis med tutorials der Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal se om jeg får lagd noe til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå