Brumle Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Non som vet hvordan jeg kan ta opp signaler fra tv eller analog video med dette kameraet. Har prøvd det som står i brukerveiledningen uten resultat. Bruker de kablene som fulgte med kameraet, plugger til video utgangen på tv,n og til DV in-out på kameraet. Stiller velgeren på kameraet på LCD i ETC menyen. Fint hvis noen kunne hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Er du helt sikker på at det er video-utgangen på tv'n du har koblet deg til? Den er vanligvis i Scart-kontakten, hvis den finnes. I fronten er det som regel bare video-inngang. Det er ikke aller tv'er som har Video-utgang. En videospiller vil alltid ha en video-utgang. Du skriver også at du kobler deg til DV-inn/ut. Det skal vel være AV-inn/ut (audio/video)? Jeg har en Canon MV550, og den må settes i VCR-modus for å ta opp fra video, og ikke stå i kameramodus. Lenke til kommentar
Brumle Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Det er riktig, jeg bruker AV inn/ut og setter kameraet i VCR posisjon. Bruker samme utgang som videospilleren bruker fra tv,n har også prøvd direkte fra videospillerns utgang uten resultat Lenke til kommentar
laks Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skal du ta opp fra TV eller VCR, er det enkleste å bruke scart kontakten. A/V innganger på de fleste TVer er bare det INNGANGER. Gå til (eller bestill) en toveis scart kontakt fra Clas Ohlson (kr 79), den har både RCA og S-video kontakter og voila! Har selv gjort det med min PC100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå