Gå til innhold

N80 på fly?

Anbefalte innlegg

SE W800i og K750i får oppstartsmeny før man taster PIN med valgene:

*Start telefon

*Bare musikk

6190665[/snapback]

k750i får ikke denne funksjonen med unntak om du oppgraderer firmwiren til w800i og lignende. Men alle walkman-telefoner får denne funksjoner, slik jeg har skjønt det. Hvertfall w800i, w810i, w900i, også videre.

Var ute med SAS Braathens senest i går, og da opplyste de om at alle måtte skru av mobiltelefonene sine, selv de med flymodus. Når vi var kommet opp i god høyde fikk jeg lov til å slå på telefonen igjen, i og med at jeg har flymodus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ute med SAS Braathens senest i går, og da opplyste de om at alle måtte skru av mobiltelefonene sine, selv de med flymodus. Når vi var kommet opp i god høyde fikk jeg lov til å slå på telefonen igjen, i og med at jeg har flymodus.

6213493[/snapback]

Nettopp. Man kan bruke de telefonene som er nevn her i flymodus/ frakoblet når flyet først er "oppe", men IKKE ved take-off og landing, akkurat som med alt annet elektronisk utstyr. Laptoper og CD-spillere har man f.eks. heller ikke lov til å bruke ved take-off og landing.

Det kommer sikkert mer info om dette i media og slikt etter hvert som telefoner med slike funksjoner blir mer og mer vanlig. Foreløbig er det sikkert smart å spørre personalet så man ikke klusser til noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...