veos Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 SE W800i og K750i får oppstartsmeny før man taster PIN med valgene:*Start telefon *Bare musikk 6190665[/snapback] k750i får ikke denne funksjonen med unntak om du oppgraderer firmwiren til w800i og lignende. Men alle walkman-telefoner får denne funksjoner, slik jeg har skjønt det. Hvertfall w800i, w810i, w900i, også videre. Var ute med SAS Braathens senest i går, og da opplyste de om at alle måtte skru av mobiltelefonene sine, selv de med flymodus. Når vi var kommet opp i god høyde fikk jeg lov til å slå på telefonen igjen, i og med at jeg har flymodus. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var ute med SAS Braathens senest i går, og da opplyste de om at alle måtte skru av mobiltelefonene sine, selv de med flymodus. Når vi var kommet opp i god høyde fikk jeg lov til å slå på telefonen igjen, i og med at jeg har flymodus. 6213493[/snapback] Nettopp. Man kan bruke de telefonene som er nevn her i flymodus/ frakoblet når flyet først er "oppe", men IKKE ved take-off og landing, akkurat som med alt annet elektronisk utstyr. Laptoper og CD-spillere har man f.eks. heller ikke lov til å bruke ved take-off og landing. Det kommer sikkert mer info om dette i media og slikt etter hvert som telefoner med slike funksjoner blir mer og mer vanlig. Foreløbig er det sikkert smart å spørre personalet så man ikke klusser til noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå