EVK Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei. Jeg har nettopp kjøpt Medieval Total War. Den vil ikke samarbeide med min Windows Xp home edition later det til. Har dette noe med at det er Norsk versjon ? Hva skal jeg gjøre for å få gang på spillet. Sim City 3000 vil heller ikke gå. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 har du prøvd å gå på de offesielle sidene til spillene og lastet ned den nyeste patchen som kanskje fikser ditt problem? Dessuten tror jeg ikke at det har noe å si om du har norsk eller engelsk versjon av windows, det er samme pakka uansett! Ihvertfall på min maskin, og jeg kjører Windows XP Home norsk versjon. _________________ Sweet mother of all that's good and pure! [ Denne Melding var redigert av: Bacon_Boy på 2002-10-07 21:19 ] Lenke til kommentar
Raga Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Virker fint på min maskin, med norsk XP he. Har du lasta ned alle windows update-patcher? Hva med drivere? Som sagt har jeg ingen problemer, og jeg har ikke patchet spillet. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Last ned en av disse patchene. Hvis du har norsk XP. last ned den som slutter på no. Dette er en patch som fixer grafikk bug i xp! http://home.no/stress/gta3 Lenke til kommentar
EVK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Tusen takk for alle svarene, jobber med saken... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå