Opticane Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Er det noen som har erfaring med noen konverteringsprogrammer for å konvertere video til PSP's mpeg4/h.264(..?) format? Er det noen som kan av erfaring anbefale et program som virkelig fungerer? Har forøvrig merket at PSP Video 9 legger lyden ca. 3 sekunder foran bildet i videoen, og det er jo ikke til å leve med.. Lenke til kommentar
Denim Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker Psp Video 9, men har ikke merket noe til at lyden kommer før bildet. Kanskje det har med noen instillinger å gjøre? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bruker selv PSP Movie Creator den er jeg kjempe fornøyd med, den lar deg konvertere fra dvd og divx med text. Finner mere info om den her En annen er xvid 4 PSP som koverterer nesten all video format til MP4 eller PMP. Kan lastes ned her Mvh ITW Lenke til kommentar
Is it 1981? Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvis du går her, er det mye morsomt å hente... Jeg anbefaler ikke PSP Shuffle.. Den er til ingen nytte Noen andre som gleder seg til at FF kommer til PSP? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ImTOO PSP Video Converter er å anbefale. veldig brukervennelig :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå