krizkriz Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva slags fargenyanse er dette? Har tenkt litt på å lakkere den nye bilen min i denne fargen, men vet ikke hva fargen heter? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva slags fargenyanse er dette?En slags plommerød kanskje? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Lurte litt på det selv, men fant ut at denne er plommerød: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kanskje det er en annen form for plommerød.. Ser den er litt dypere rød. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Den ligner mest på burgunder Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det finnes en litt mørk rød metalliklakk som er svært populær blant mange, med en dybde som understreker formene på enhver bil veldig bra, og det er faktisk en farge fra BMWs motorsykkelfarger. Den på bildet ser ut som den fargen jeg snakker om. Jeg husker ikke hva fargen heter, men en billakkforhandler eller et erfarent lakkeringsverksted vet helt sikkert hvilken farge dette er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå