Rasks Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Trenger hjelp til et lite synesbedrag eller "optisk illusjon". Finnes det noen bra teknikker for å få til dette? Vil i hovedsak ha det slik at det ser ut som en linje fortsetter selv om den ikke gjør det. Trenger ikke se ut som det er en solid linje, men bare sånn at man liksom skjønner at linjen fortsetter. Noen som skjønte det? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det ser ut som om lingjen forsetter? Eller er det bare du som har tegnet små prikker? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 det er noen små prikker der. Ser ut som ett synsbedrag for meg. på en måte. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 hmm, jeg kan lett se prikkene, uten å måtte "myse" helt inn til skjermen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg la ikke merke til prikkene før du sa det evolution;s Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Prøv å gjør om hele linjen til prikker, men fjern de prikkene som er der. Da kansje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå