cybervision_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kan dere hjelpe meg med en rimelig PC til videoredigering. Skal brukes på ungdomsklubb. Gjerne noe som leveres ferdig skrudd sammen. Ikke tung videoredigering, men bør jo være nokså kjapp. Trenger ikke være spille-PC. Ca 7 000+-. Kun kabinettet m/innhold. Endret 24. mai 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei! Mitt forslag: PC 7k Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Så grei ut den, nokså fremtidsrettet og vil jeg tro, men holder x300 da? Og maskinen trenger ikke være state-of-the-art, bedre å spare litt penger da... Endret 24. mai 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så grei ut den, nokså fremtidsrettet og vil jeg tro, men holder x300 da? Og maskinen trenger ikke være state-of-the-art, bedre å spare litt penger da... 6173043[/snapback] Det holder til det meste utenom spilling. Men om det skal spilles så bør det legges mer penger i skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Har ikke peil på den typen ram, men ser ikke ut som noen andre butikker har den inne da... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har ikke peil på den typen ram, men ser ikke ut som noen andre butikker har den inne da... 6173240[/snapback] Da kan du velge annet tilsvarende minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå