flydman Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Er det noen andre her som har spilt UT2003 på dette kortet og har noen erfart at det opstår texture feil i noen få brett eksvis ctf-face3 og outrigger og december her blir hele skjerm bildet grå/bru og eller bare svært mørk (nesten svart)denne erfaringen ble gjort på en gamerparty med noen venner hvor både mitt kort Ati 8500 64 org og Hercules 8500le 64 hadde dette problem begge kjører de nyeste driverne fra kortprodusent , er dette en bug i spillet eller i driverne til ATI/Hercules PS De på partyet som Geforce kort hadde ikke dette problem , feilene i grafikken kan fremprovoseres på tilnærmet samme sted gjentatte ganger . :sad: Lenke til kommentar
flydman Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Nei det er vel ingen her som spiller ut2003 med 8500 kort ? Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har faktisk hatt liknende problem med mitt Radeon 8500DV kort... :sad: sikkert en bug Lenke til kommentar
zonix Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har Hercules FDX8500LE. Hos meg blir skjermen bare svart og maskinen fryser når jeg kjører UT2003. Har ikke hatt problemer med andre titler. hvis det er fler som har noen erfaringer med 8500 / LE kort så hadde det vært fint om dere hadde postet symptomer og driver-versjon. så kan det kanskje være mulig å se fellesnevnere. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hos meg går det egentleg ganske greit, men av og til så fryser det om du har texturer som flimrer så skru av detail textures opengl funker fett om du vil ha stabilitet framfor ytelse Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 eg hadde eit slik problem med den første betaen av spillet som kom ut i vår. eg har og foresten eit ati r8500 kort. merker ikkje problemet på heil versjonen Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 På ett av brettene i demoen, har jeg en plagsom Wall Hack bug. Den var ikke til min fordel, blei bare rot!!! Har ATI 8500 retail kortet! Ps. Let deg fram på ulike UT forum! Vet jeg fant en post som omhandlet akkurat dette! Bryr meg ikke mer om dette da jeg ikke er så stor fan av UT. [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-10-08 15:41 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 wallhack bug skyldes eldgamle drivere Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 02:36, skrev flydman:Nei det er vel ingen her som spiller ut2003 med 8500 kort ? Ikke det?? Spiller UT2003 på med et Gf2Ti 64DR jeg, funker fett!! Når det gjelder problemet ditt flydman. Installer nyeste drivere, det pleier å hjelpe. (installer via 4 in 1 hvis ikke du har det..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå