constance Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei, Jeg skal kjøpe meg ny mobil. Jeg vil gjerne ha quadband, en veldig bra skjerm, minnekort og helst mp3 spiller. Jeg har kikket litt på den SE z530, men skjermen skuffet meg mye. Hvis den w300i har den samme kvaliteten må jeg glemme den. Hvis noen har en av disse siste nevnte telefonene, hva er erfaringen deres med dem? Dette vil jeg gjerne ha -Kalender: ja -Form: Klapp -Størrelse på skjerm: helst stor -Kamera: ikke så viktig -Blåtann: helst -Minnekort?: ja -MP3: ja -Radio: ikke viktig -Triband: helst quadband Håper dere kan gi meg råd...tusen takk Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva med Nokia 6131? Den ser ut som den har det aller meste, veldig bra skjerm, minnekort, mp3 spiller, edge...jeg tenker i hvert fall at jeg skal ha meg denne, venter bare på at de skal få den inn på gsm... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei, Jeg skal kjøpe meg ny mobil. Jeg vil gjerne ha quadband, en veldig bra skjerm, minnekort og helst mp3 spiller. Jeg har kikket litt på den SE z530, men skjermen skuffet meg mye. Hvis den w300i har den samme kvaliteten må jeg glemme den. Hvis noen har en av disse siste nevnte telefonene, hva er erfaringen deres med dem? Dette vil jeg gjerne ha -Kalender: ja -Form: Klapp -Størrelse på skjerm: helst stor -Kamera: ikke så viktig -Blåtann: helst -Minnekort?: ja -MP3: ja -Radio: ikke viktig -Triband: helst quadband Håper dere kan gi meg råd...tusen takk 6171561[/snapback] W300i har en av de mest elendigste skjermene du kan få kjøpt i dag! Dessuten har begge telefonene små skjermer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå