Zappza Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 MacBook Pro har vel Radeon X1600, som er ganske bra. 6179528[/snapback] Det vet jeg Pratet om den vanlige MacBooken Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Lurer fremdeles på hvor man skal skrive inn hvilken VGS man går på Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du går innpå applestore, og trykker på "andre butikker, rabatter for studenter og lærere" som står på høyre side. På neste side trykker du "Til applestore". Ved neste side taster du inn skole og poststed. Da kommer du inn på Applestore Education. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Du går innpå applestore, og trykker på "andre butikker, rabatter for studenter og lærere" som står på høyre side. På neste side trykker du "Til applestore". Ved neste side taster du inn skole og poststed. Da kommer du inn på Applestore Education. 6185221[/snapback] Tusen takk Noen som vet hvorfor den svarte MacBooken koster 2000 mer enn den hvite? Endret 26. mai 2006 av Zappza Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fordi den er svart, og dermed ser mye bedre ut. Slik er det med Apple, de tar myye penger for design. Med lik konfigurasjon betaler du 1300kr mer for den svarte Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Fordi den er svart, og dermed ser mye bedre ut. Slik er det med Apple, de tar myye penger for design. Med lik konfigurasjon betaler du 1300kr mer for den svarte 6185379[/snapback] Greit nok at de tar penger for designet, men det er jo bare fargen som er forskjellig jo Blir MacBook Vista kompitabelt? Dvs, kommer det noe ala BootCamp til Vista også? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Argh! Har faen så lyst på MacBook, men det at den bare har 13" skjerm trekker så inni helvette ned Har lyst på MacBook med 15,4" jeg, og MacBook Pro koster så mye edit: Faen heller, jeg går for Asus A6Ja jeg. Det kan da ikke være så stor forskjell på 4200rpm og 5200? Endret 27. mai 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Hmm, er det verdt 1000 kr for et x1600? Denne koster 12268,- med samme konfigurasjon som Asusen bortsett fra tregere skjermkort og raskere harddisk. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Asus A6JA er definitivt verdt pengene! Sitter på den nå hatt den på i ca 2 timer og det er fortsatt 1,5 timer igjen. maskinen er lett, klar skjerm, lang batterilevetid og føles mer robust en de fleste andre maskiner jeg har vært borti (acer, Dell og HP) takler alle spill jeg har kjørt på den hittil (Day of defeat, BF2, Swat 4, wow) alle med høye innstillinger. I tilleg er den best i test av HjemmePC Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Asus A6JA er definitivt verdt pengene!Sitter på den nå hatt den på i ca 2 timer og det er fortsatt 1,5 timer igjen. maskinen er lett, klar skjerm, lang batterilevetid og føles mer robust en de fleste andre maskiner jeg har vært borti (acer, Dell og HP) takler alle spill jeg har kjørt på den hittil (Day of defeat, BF2, Swat 4, wow) alle med høye innstillinger. I tilleg er den best i test av HjemmePC 6237425[/snapback] Som sagt, den skal ikke brukes så mye til spilling. Jeg mistenker at den Cineten har lengre batteritid siden den ikke trenger så mye strøm til grafikkkortet. Har veldig lyst på Asusen, men jeg gidder ikke sløse bort 1000,- for noe jeg ikke trenger Lenke til kommentar
trizone Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Asus A6JA er definitivt verdt pengene!Sitter på den nå hatt den på i ca 2 timer og det er fortsatt 1,5 timer igjen. maskinen er lett, klar skjerm, lang batterilevetid og føles mer robust en de fleste andre maskiner jeg har vært borti (acer, Dell og HP) takler alle spill jeg har kjørt på den hittil (Day of defeat, BF2, Swat 4, wow) alle med høye innstillinger. I tilleg er den best i test av HjemmePC 6237425[/snapback] Som sagt, den skal ikke brukes så mye til spilling. Jeg mistenker at den Cineten har lengre batteritid siden den ikke trenger så mye strøm til grafikkkortet. Har veldig lyst på Asusen, men jeg gidder ikke sløse bort 1000,- for noe jeg ikke trenger 6237452[/snapback] Grafikkkortet er en av de få tingene som er tilnærmet umulig å oppgradere i bærbar, så grafikkortet kan i stor grad definere levetiden på en bærbar. Selv om du ikke er en storspiller nå, så vil et bra skjermkort gjøre at pcen i det minste har mulighet til å kjøre grafikktunge programmer (spill, 3Ddesign osv) i flere å fremover. CPU, RAM og HD kan du alltids få oppgradert (CPU er selvfølgelig begrenset av levetid på den spesifikke sokkel, men fremdeles), så 1000 kroner vil jeg si er en rimelig måte å gi PCen forlenget levetid. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Grafikkkortet er en av de få tingene som er tilnærmet umulig å oppgradere i bærbar, så grafikkortet kan i stor grad definere levetiden på en bærbar. Selv om du ikke er en storspiller nå, så vil et bra skjermkort gjøre at pcen i det minste har mulighet til å kjøre grafikktunge programmer (spill, 3Ddesign osv) i flere å fremover. CPU, RAM og HD kan du alltids få oppgradert (CPU er selvfølgelig begrenset av levetid på den spesifikke sokkel, men fremdeles), så 1000 kroner vil jeg si er en rimelig måte å gi PCen forlenget levetid. 6238598[/snapback] Hmm, greit nok. Da blir det Asusen da. Går sikkert opp i opp mtp at det følger med bæreveske, ekstern mus og innebygget webcam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå