Krozmar Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Noen som har kjørt utbetaling til ett Visa kort her? Jeg har aldri hørt om eller brukt den metoden før for å ta ut penger fra en spille konto. Jeg kjørt ut 7 500,- fra Expeckt.com til Visa "kortet" ved en feil.. Jeg skulle egentlig utbetale til kontonummeret mitt sist Fredag.. Par øl formye Sendte mail til Expeckt i går, de sa det ville komme til kontoen som visa kortet er knyttet opp mot, men svensker er svensker.. så jeg har litt is i magen enda.. Hej igen, Ditt uttag på 7500 kr kommer betalas ut natten till imorgon. Vi beklagar om din utbetalning har blivit lite försenad. Uttag kan behållas i systemet i två dagar pga säkerhetsskäl. Vänligen återkom till oss om du har vidare frågor. Mvh, Niklas Johansson Support Expekt.com Ltd. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke svaret jeg fikk i går, skulle pengene komme på konto natt til i dag, eller forlot pengene fra de i går? Må også nevne at jeg kjørte ut 500,- fra Expeckt til kontonummeret mitt på Lørdag istedet for den VISA utbetalingen, de penga kom allerede på Mandag.. De 7500,- har jeg ikke sett enda. *ringe kontofoenen for å sjekke* "Fremdeles lite 7500,- cash ekstra. Endret 24. mai 2006 av Krozmar Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Storgevinst på gang? Eller har du bare satt inn mye penger? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Storgevinst på gang? Eller har du bare satt inn mye penger? 6172482[/snapback] Nja.. både og.. gikk amokk etter jeg tapte 300 kroner.. så jeg satte inn 700 kroner til og var heldig på Ruletten.. Tallet 17 tre ganger =D Fikk foresten samme greia i dag.. spilte meg opp til 530 Euro... etter å ha gått inn med 64.. Jeg tok ut på 350 euro etter å ha gjort det dårlig på Blackjack.. Det for ikke lenge siden.. Jeg må foresten si.. Jeg har store problemer.. gamblinge problemer det vil si Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Husk å ikke spille for mer enn du har råd til å tape da. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Husk å ikke spille for mer enn du har råd til å tape da. 6172676[/snapback] Jeg spiller alltid mer en det jeg har råd til.. Er heldig fortiden og ligger ca 2 000,- kroner i pluss.. Ser jeg antydinger til andre fakter stikker jeg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå