Gå til innhold

Expect.com - Penger og utbetaling.

Anbefalte innlegg

Noen som har kjørt utbetaling til ett Visa kort her? Jeg har aldri hørt om eller brukt den metoden før for å ta ut penger fra en spille konto.

Jeg kjørt ut 7 500,- fra Expeckt.com til Visa "kortet" ved en feil.. Jeg skulle egentlig utbetale til kontonummeret mitt sist Fredag.. Par øl formye :innocent:

Sendte mail til Expeckt i går, de sa det ville komme til kontoen som visa kortet er knyttet opp mot, men svensker er svensker.. så jeg har litt is i magen enda.. :whistle:

Hej igen,

Ditt uttag på 7500 kr kommer betalas ut natten till imorgon.

Vi beklagar om din utbetalning har blivit lite försenad. Uttag kan behållas i systemet i två dagar pga säkerhetsskäl.

Vänligen återkom till oss om du har vidare frågor.

Mvh,

Niklas Johansson

Support

Expekt.com Ltd.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke svaret jeg fikk i går, skulle pengene komme på konto natt til i dag, eller forlot pengene fra de i går? :hmm:

Må også nevne at jeg kjørte ut 500,- fra Expeckt til kontonummeret mitt på Lørdag istedet for den VISA utbetalingen, de penga kom allerede på Mandag.. De 7500,- har jeg ikke sett enda. *ringe kontofoenen for å sjekke* "Fremdeles lite 7500,- cash ekstra. :(

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Storgevinst på gang? Eller har du bare satt inn mye penger?

6172482[/snapback]

Nja.. både og.. gikk amokk etter jeg tapte 300 kroner.. så jeg satte inn 700 kroner til og var heldig på Ruletten.. Tallet 17 tre ganger =D

Fikk foresten samme greia i dag.. spilte meg opp til 530 Euro... etter å ha gått inn med 64.. Jeg tok ut på 350 euro etter å ha gjort det dårlig på Blackjack.. :p Det for ikke lenge siden.. Jeg må foresten si.. Jeg har store problemer.. gamblinge problemer det vil si :blush:

Lenke til kommentar
Husk å ikke spille for mer enn du har råd til å tape da.  :p

6172676[/snapback]

Jeg spiller alltid mer en det jeg har råd til.. Er heldig fortiden og ligger ca 2 000,- kroner i pluss.. :)

Ser jeg antydinger til andre fakter stikker jeg av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...