Gå til innhold

7900GTX tilbud hos Netshop

Anbefalte innlegg

Så at Netshop har ett litt for fristende tilbud på 7900 GTX. Så jeg bestilte ett for henting i Oslo.

Der står det at de har 4 på fjernlager, og en dato for forventet innkomst. Men når jeg ser på netshop.no (ikke netshoposlo.no) så står det at det skjermkortet har utgått.

Noen som skjønner noe av dette? Jeg trodde de har samme lager begge netshop utsalgene

EDIT: Så at de her 2 sider på kortene liggende. Vanligvis kan man stå på den ene siden og ta vekk eller legge til Oslo i adresse feltet. Da kommer den utgåtte frem. Når man går via ukens tilbud så kommer riktig side opp.

Altså ikke noe feil hos Netshop. Håper jeg rekker å få det fredag eller lørdag.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett så burde du sopm forbruker ha retten på din side på ett tilsvarende eller bedre produkt til samme prisen om de ikke klarer å levere bestillingen din. :) Særlig når det er annonsert med riktig tilbudspris etc.

Lenke til kommentar
Uansett så burde du sopm forbruker ha retten på din side på ett tilsvarende eller bedre produkt til samme prisen om de ikke klarer å levere bestillingen din. :) Særlig når det er annonsert med riktig tilbudspris etc.

6181516[/snapback]

Man må ikke det... de fleste annonser er "så langt beholdningen rekker" og til den og den datoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...