Solidsturla Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hei, vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men prøver her. Jeg har akkurat kjøpt en nye mic, siden den gamle ble herpa, men har noen problemer. Jeg fikk det til å virke en dag så jeg tror det er noen software probs. Når jeg trykker på test mic på ventrilo, så kommer det bare en mør duuur lyd. Jeg prøvd å skifte på allt innbound og outbound, kansje jeg gjør noe feil hva vet jeg Edit: Når jeg prøvde på cs så kunne jeg hører meg selv gjennom mye skurr Endret 24. mai 2006 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Har du prøvd mikrofonen med noe annet enn Ventrilo? Vet ikke helt hva du mener med mør duuur lyd men det kan kanskje høres ut som jordingsfeil eller kanskje kontaktfeil av noe slag. Edit: Kjøpte nettopp Steelsound 5H og der var det en tilsvarende lyd når jeg brukte mikrofonen. Leverte den inn igjen og det var feil på den. Bytta til Sennheiser PC160 istedet. Endret 24. mai 2006 av Panodil Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Har en sånn steelsound sak, men den har jo funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå