Gå til innhold

Clamshell til høsten


Anbefalte innlegg

Halla!

Skal kjøpe meg en clamshell telefon til høsten, og tenkte etter hvert på kommende z710i... ser jo sinnsykt lekker ut og har greie specs.. Men så var jo spørsmålet; fins det bedre? eller rettere sagt VIL det finnes bedre? Jeg tenkte innkjøpet vil ta sted rundt september i år, og da kanskje bedre modeller allerede er lansert eller i ferd med å lanseres (kan uten problem vente en måned til hvis det er verdt det). :dribble:

 

Har dere mobileksperter noen forslag å komme med? :hmm:

Kravene kan jo settes med z710 specs som minstekrav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, i tillegg til Z710, så har du Qtek 8500 som er rett rundt hjørnet, i tillegg til BenQ Siemens EF91. Jeg selv skal gå til innkjøp av Qtek 8500, grunnene er følgende:

 

For det første, kjører den Windows Mobile 5. Dette er et operativ system for mobile enheter, som riktignok ikke er laget for personer med minimale teknologiske ferdigheter (med andre ord, folk over 70 vil nok tvilsomt få stort utbytte av telefonen), men til gjengjeld har den så mye å by på. Du kan lese office dokumenter (Excell, Powerpoint, Word, osv..), du kan legge inn et hav av gratis programvare og spill for telefonen. A2DP er klart, slik at du kan streame musikk o.l over bluetooth. I tillegg er synkronisering mot en Windows PC så smertefritt og effektivt som det går ann å bli.

 

I tillegg synes jeg Qtek 8500 har et helt rått design. :)

 

Når det er sagt, så skal det sies at Z710 har imponerende spesifikasjoner for en kamskjell telefon å være. Eneste jeg ikke liker med Sony Ericssons telefoner er igjen at operativsystemet er et "låst" OS, slik at du bare kan legge inn JAVA programmer\Spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...