SpeCtaCelus Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Nå kom det endelig et nytt design. Sjekk http://www.spectacelus.tk Hvis du syns at noe skal forandres på så si ifra. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 blir sikkert kult det der når ferdig. Menyteksta var ikke så helt enkelt å lese, men litt må en vel ofre for utseende. I opera får jeg en scrolling nedover på ca 1-2 cm. Om du kan korte opp siden slik at en slipper scroling på så lite er det bedre vil jeg påstå. Om forsiden etter hvert vil bli veldig lang så bør du kanskje forlenge de blå søylene nedover slik at scrollingen ser mer bevisst ut. ps. ta en titt på min da: http://www.aaseboe.com Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ta en titt på min... http://home.no/wicked2k :smile: Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 HEI DU TREBLAD, du er **** meg farlig. Jeg holdt på drite i buksa når jeg så på det rommet, jeg satt og stirra og så kommer den tingen, på tull.no linken i funny-avdelingen. Det ble ikke stort bedre da jeg så den andre og plutselig så lav lyd, og da skrur jeg opp lyden og får en midt i fleisen en gang til. Så mens jeg så på den opera-babyen så bare satt jeg med volumkontrollen i hånda og bare venta. PS: Du burde ikke skremme bort besøkende på siden din. Lenke til kommentar
Xmevs Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 aasemannen sin side er jo genial... på en måte. :smile: _________________ Det er bedre å holde kjeften lukket og virke som en idiot, enn å åpne den og fjerne all tvil. [ Denne Melding var redigert av: Xmevs på 2002-10-28 15:13 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 *snufser litt* takk :smile: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hehe , tv-freak. Jeg prøver ikke å skremme vekk besøkendene mine , men vil bare ha litt "undeholdning". :smile: Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Synd du ikke kan se alle de som skvetter da. :smile: Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Bare en liten kommentar til Stonescreams hjemmesider: Hva heter du? Jeg leita kanskje ikke veldig godt, men det bør jo komme frem ganske klart på en hjemmeside hva navnet ditt er. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Veit, men har ikke fått tid til å lage en mer utdypende avdeling om meg selv enda...kommer etter hvert. men Torstein Aasebø heter jeg altså og hvorfor Stonescream... Uttalen på Aaseboe på engelsk er vel ikke så tøff så torSTEIN= Stone aaseBO = scream Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 19:08, skrev tv-freak:Synd du ikke kan se alle de som skvetter da. :smile: Ja..Det hadde vært gøy! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: ps. ta en titt på min da:http://www.aaseboe.com Kul side, men Gjesteboka er f**** up! :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Veit... ingen racer på php og database enda (elv om jeg burde kunnet dette) får fikle litt med den nå... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hehe , Syns sånne design ikke er så kewle .. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 lurer på om hvit tekst hadde gjort seg bedre på den siden?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 førsteintrykk: rot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå