PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du kan jo gå for Webern og kjøpe en lite diskre sub som REL Quake det blir jo litt penger i sum da, men mye lyd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er litt skeptisk til sånne høyttalere selv. Kanskje fordi jeg ikke har hørt det annet enn i bil Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt kjipt om skal ommøblere i stua, og så er InWall høyttalerne i helt feil posisjon.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt kjipt om skal ommøblere i stua, og så er InWall høyttalerne i helt feil posisjon.. 6205775[/snapback] Ja, men pleier jo å bluke noen timer med lytting før man finner den perfekte plasseringen av høyttalerene. jeg tror også mye bass kan bli borte i veggen med tanke på at det er vel mye demping i vegger Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sonus Faber ser bra ut for meg, men dessverre ikke for madammen. 6199889[/snapback] Gode mann, bare for og være litt OT her så er du pussy wipped og kona di eier ikke estetisk sans! anbefaler deg å ta "sjefen" med i butikken og se på høyttalerne i levende live, tror nok det er lettere og få overtalt henne da. også får du jo hørt på de også, som kanskje er det viktigste. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 haha...joda...skal ta "sjefen" og høre i noen butikker før noe valg blir tatt... men, sonus faber og forsåvidt også pakken med Webern + REL Quake blir nok litt for dyrt... ...vil ikke bruke mer penger på anlegget i stuen som bare skal brukes til litt musikk nå og da, enn jeg bruker på gromanlegget mitt! forøvrig er jeg rimelig skeptisk til in-wall-høytallere...føler jeg blir litt låst med slike... ..men takker for all hjelp så langt! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe nei forstår det, men Weberne fungerer bra uten sub også, ville dratt å hørt på de! Når mamma fortalte at hun ville kjøpe de tenkte jeg at da kom hun til å betale for design, men ble gladlig overrasket! Det er god å dyp bass til tråss for at de er smale, også er jo kabinettet nesten dødt. og det er jo bra Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm...kunne godt tenkt meg å høre på de ja...men, da må jeg vel en tur til Oslo... (er der forsåvidt en gang i blandt, så burde gå greit) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ja, vet ikke om de har det noen andre steder enn på Stereofil... Fant en test fra Lyd og bilde Link her er den brukt som senter høyttaler i ett surround oppsett da Endret 30. mai 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå