Gå til innhold

Vi får kjøpe PS3-spill allikevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ifølge det britiske bransjebladet MCV har Sony fortalt forhandlere at det vil bli ulovlig å selge brukte PS3-spill. Dette skal vistnok gjøres ved at kunder ikke kjøper PS3-spill, men kjøper en lisens til å spille spillene, og denne lisensen er det ulovlig å selge videre.

6170629[/snapback]

UK Sony spokesperson Jennie Kong confirmed:

"We have definitely not been communicating that. It's false speculation. We don't have any further knowledge about this topic - either officially or unofficially, to be frank. There has been no official comment on this since the story that came up a few months ago - it hasn't changed since then, and we're quite surprised by why this has popped up again, to be honest."

----

:)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

At noen i det hele tatt kan finne på å tro på dette er nesten over min fatteevne. Altså sånn dritt er jo kjekt for folk som ikke liker Sony, men selv om jeg ikke skal ha PS3 selv, så vet jeg sinnsykt godt at etter tabber som atrac3 finner Sony aldri på noe så idiotisk. De ødelegger ikke sitt eget marked.

Lenke til kommentar
Så her er det nok en nyhetsside som blafrer ut usanne rykter for å sverte sine konkurrenter.

6171441[/snapback]

Come again? Det du mener er at MCV jobber med MS og Nintendo, og skal sverte Sony.. eller?

6181251[/snapback]

Vell, uansett så er ikke dette første gang Gameradar vist dårlig journalistikk.

Dem startet også ryktet om at de at det ikke var bluetooth i PS3 billig, og derfor ikke trådløse kontrollere.

Selv om det sto bluetooth klart og tydelig på spec-sheet'en, måtte Sony avkreftet det ryktet.

Og nå kom altså Gameradar en gang til med denne ett par uker senere.

Enda Sony avkreftet det samme ryktet for 4-5 månder siden, da det ble startet.

Så valgte Gameradar å starte samme diskusjon på nytt igjen basert på en anonym kilde, og Sony måtte avkrefte det enda en gang.

Litt forståelig at PS-folka trekker Gameradar sine kilder/journalister i tvil.

Dette er bekreftet at er ren FUD nå..

Egentlig synes jeg at en moderator, evt. trådstarter burde nesten ordne åpningsinnlegget og emnetittel her. Da en navngitt Sony UK talsmann/kvinne har allerede avkreftet dette (for andre gang på ett år), og da synes jeg det burde veie tyngre enn en anonym kilde i en britisk brukthandel-butikk. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...