Pastor Lorentzen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Ifølge det britiske bransjebladet MCV har Sony fortalt forhandlere at det vil bli ulovlig å selge brukte PS3-spill. Dette skal vistnok gjøres ved at kunder ikke kjøper PS3-spill, men kjøper en lisens til å spille spillene, og denne lisensen er det ulovlig å selge videre. Endret 27. mai 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Og enda er det noen som sier at Sony "stjeler" ideene sine fra andre, i stedet for å innovere bransjen selv! Hurra for Sony! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tek dette med ei stooor bøtte salt inntil eg høyrer noko offisielt. Slike rykte har det med å dukke opp når nokon vil skape usikkerheit foran ei produktlansering, men dei viser seg ofte å vere tullball. Det er vel ikkje so lenge sidan det vart spekulert i at PS3-spel ville "låse seg" til den første konsollen du brukte dei på. Det fekk vel til og med ein artikkel her på gamer.no. So dette tek eg med knusande ro inntil vidare. Eg har svært vanskeleg for å tru at det er sant, men om det var, ville det vere eit spektakulært idiotisk trekk frå Sony. Antaklegvis for idiotisk til at det blir gjennomført. Kay Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 He he. Så det vil si at kompiser som kommer på besøk for å spille Fifa o.l. må kjøpe en lisens for å få lov til å spille? Høres helt mongoloid ut spør du meg. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tek dette med ei stooor bøtte salt inntil eg høyrer noko offisielt. Slike rykte har det med å dukke opp når nokon vil skape usikkerheit foran ei produktlansering, men dei viser seg ofte å vere tullball. Det er vel ikkje so lenge sidan det vart spekulert i at PS3-spel ville "låse seg" til den første konsollen du brukte dei på. Det fekk vel til og med ein artikkel her på gamer.no. So dette tek eg med knusande ro inntil vidare. Eg har svært vanskeleg for å tru at det er sant, men om det var, ville det vere eit spektakulært idiotisk trekk frå Sony. Antaklegvis for idiotisk til at det blir gjennomført. Kay 6170841[/snapback] Får håpe du har rett. Hvis ikke må vel dette være et av de større stegene i feil retning av hva som angår forbrukerrettigheter. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Sony er tragiske... 6170885[/snapback] Hva med å vente til dette er bekreftet/avkreftet da? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ifølge det britiske bransjebladet MCV har Sony fortalt forhandlere at det vil bli ulovlig å selge brukte PS3-spill. Dette skal vistnok gjøres ved at kunder ikke kjøper PS3-spill, men kjøper en lisens til å spille spillene, og denne lisensen er det ulovlig å selge videre. 6170629[/snapback] Rekner med du har litt kjennskap til bransjeblad rundtomkring... Hvor flinke er MCV til å skjekke kildene sine før de skrive noe. Eller er slik som the inq, som hopper på første "storry" som gir lesere? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva med å vente til dette er bekreftet/avkreftet da? 6170891[/snapback] De er jo det =P Bare se åssen de har "stjålet" fra Nintendo... Og alle de falske løftene! Minner meg om non politikere Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) MCV er kjent som en av de mest seriøse i bransjen, men har selv vanskeligheter med å tro at dette er sant. EDIT: Ser nå de har tatt saken fra GamesRadar. Da ville jeg tatt saken med en klype salt. Endret 24. mai 2006 av kilik Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Og enda er det noen som sier at Sony "stjeler" ideene sine fra andre, i stedet for å innovere bransjen selv! Hurra for Sony! 6170643[/snapback] O RLY? Hva med Guitar Hero, Eye Toy, eller Singstar? Eller er det oppfinnsome Nintendo som har funnet opp dette kanskje ...?¨ Edit: Glemte å nevne GPS-en som kommer til PSP. Endret 24. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 De er jo det =P Bare se åssen de har "stjålet" fra Nintendo... Og alle de falske løftene! Minner meg om non politikere 6170950[/snapback] Ja, huff, det er so dumt med sånn der krig og fred og politikk og sånt. Eg forstår at det er litt vikitig for deg dette med å vere imot Sony og for Microsoft, men det tyder jo ikkje at alt negativt som blir skrive om Sony er sant. Det blir litt dumt å kaste seg på kvar einaste moglegheit til å kalle dei tragiske. Kay Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Pokker er det du babler om? Liker ikke noen konsoller jeg... Og det er første gang jeg sier at de er tragiske Endret 24. mai 2006 av Northern Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 O RLY? Hva med Guitar Hero, Eye Toy, eller Singstar? Eller er det oppfinnsome Nintendo som har funnet opp dette kanskje ...? 6171031[/snapback] Slik tenker fanb...fanb...---det ordet vi ikkje brukar lenger---. Alt den eine sida gjer er bra, alt den andre gjer er dårleg, og alt som talar imot dette fine, enkle biletet av verda er uvesentleg. Kay Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Og enda er det noen som sier at Sony "stjeler" ideene sine fra andre, i stedet for å innovere bransjen selv! Hurra for Sony! 6170643[/snapback] O RLY? Hva med Guitar Hero, Eye Toy, eller Singstar? Eller er det oppfinnsome Nintendo som har funnet opp dette kanskje ...? 6171031[/snapback] YA RLY. Guitar Hero kommer fra Harmonix, Sing Star er bare en arkadifisert karaokesimulator med evne til å oppfatte lydfrekvenser. Men EyeToy er da noe nytt, det skal jeg gi dem. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Pokker er det du babler om? Liker ikke noen konsoller jeg... Og det er første gang jeg sier at de er tragiske 6171075[/snapback] Sorry, hadde det for meg at du var ein av XBox 360-tilhengarane (ikkje noko i vegen med, forresten). Min feil . Det eg ville fram til var at eg synest poenga dine var litt "billige". Dette er jo ubekrefta, verkar litt for gale til å vere sant (håpar eg), men du brukar likevel sjansen til å trekke fram alt anna som er forferdeleg med Sony. Og at dei minnar om politikarar må vel verre eit av vår tids store klisjear når det gjeld å trekke parallellar til grupper som er lette å angripe? Kay Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hmm... Hehe, ser hva du mener... Beklager det der =P Mood-swings ^^ Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hmm... Hehe, ser hva du mener... Beklager det der =P Mood-swings ^^ 6171153[/snapback] Ingen problem. Humørsvingningar er eg verkeleg ikkje i nokon posisjon til å kritisere for. Er vanlegvis innom heile spekteret mitt i løpet av ein vanleg arbeidsdag. Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eg velger å ignorer dette inntil videre eg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Med tanke på at det spillprodusentene som eier rettighetene så tror jeg ikke det kan stemme. VIrker som om noen lager dårlige rykter for å sverte sony, bare gleder meg til ps3 kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå