Gå til innhold

Chiptype på Dell Dimension?

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel Dell Dimension 8250 som mangler noen USB 2.0-porter, så jeg har tenkt å kjøpe noen ekstra porter som man bare stapper inn i PCIen på hovedkortet. Men problemet er, hvis man ser her, så må man tydeligvis velge etter chiptype på hovedkortet. Hvilken type har Dell Dimension? Eller kan jeg finne det ut på noen måte? Har Everest 2005 på PCen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor lager Volvo og Saab biler, Hvorfor lager Lewis og Diesel jeans, hvorfor lager Pepsi og Cola brus, hvorfor selger HP og Dell PCer, hvorfor lager Seagate og Maxtor like store harddisker, hvorfor lager Intel og AMD CPUer som kjører samme software...

...fordi de kan og det er et marked.

Vet du...jeg anner faktisk ikke hva du prater om.

Skal du ha et PCI kort med ekstra USB 2.0 porter så kjøp det første og beste du kommer over hos din lokata databutikk eller nettbutikk. Alle vil funke.

AKIRA

Lenke til kommentar
Hvorfor lager Volvo og Saab biler, Hvorfor lager Lewis og Diesel jeans, hvorfor lager Pepsi og Cola brus, hvorfor selger HP og Dell PCer, hvorfor lager Seagate og Maxtor like store harddisker, hvorfor lager Intel og AMD CPUer som kjører samme software...

...fordi de kan og det er et marked.

Vet du...jeg anner faktisk ikke hva du prater om.

Skal du ha et PCI kort med ekstra USB 2.0 porter så kjøp det første og beste du kommer over hos din lokata databutikk eller nettbutikk. Alle vil funke.

AKIRA

6171332[/snapback]

Det er logisk at alle er av samme merket Sunsway ikks? Lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...