Gå til innhold

Bug i WoW? - rested bonus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er der til du har levlet så mye rested som du har, men jeg synest godt rested xp kunne ha vertfall vert 10 levels som max. Var på sykehus/syk i 3 uker, woho, 2-3 levels med rested eller no, pfffffffffffff:p

6170421[/snapback]

ahh.. ok..

hadde 1uke uten wow da jeg ikke hadde gamecard...

er det derfor?

Lenke til kommentar
Det er der til du har levlet så mye rested som du har, men jeg synest godt rested xp kunne ha vertfall vert 10 levels som max. Var på sykehus/syk i 3 uker, woho, 2-3 levels med rested eller no, pfffffffffffff:p

6170421[/snapback]

fikk du 2-3 levels med rested vil jeg si du var heldig. Såvidt meg bekjent så går den ikke lenger enn 1 og 1/2 level.

Lenke til kommentar

6170421[/snapback]

ahh.. ok..

hadde 1uke uten wow da jeg ikke hadde gamecard...

er det derfor?

6170428[/snapback]

Ja, man bygger opp litt rested hele tiden, men blir selvfølgelig lagt bedre merke til når du ikke spiller. Man får også mer rested ved å være i inn..

Endret av wonnim
Lenke til kommentar

max rested bonus er 1.5 levels. Rested bonus gjelder KUN for kill av mobs.

Dvs at hvsi du har rested 10000xp, og dreper mobs for 5000, leverer in quests for 12000, har du fremdeles 5000 xp igjen med rested bonus.

du vil se markøren for hvor mye rested du har når du går tom for rested på samme lvl som du er på. Den vil flytte seg når du får XP for andre ting enn å drepe mobs.

Hvis du ikke bruker opp rested bonusen du har bygget opp, vil du bygge PÅ den resteden du har igjen, helt til du på ny har 1.5 lvl med rested.

Du får rested bonus ved å være logget av, men det går 4 ganger så fort hvis du er i et inn enn om du står ute i ødemarken når du logger av.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke rested xp går max til 1 og 1/2 lvl. Hvorfor? Fordi jeg akkurat har startet med å lvl'e shamanen min igjen. Den hadde akkurat kommet til 48. Jeg dro til the hinterlands og questet der til 49. Og jommen hadde jeg ikke en hel lvl til med rested xp. Og jeg fortsatte til lvl 50 (dinga i dag) og nå har jeg også en hel lvl til med rested xp :w00t: Har ikke gjort mange quest, men heller ikke få... men igjen ikke nok til at det skal "dekke over 1 lvl" :D

Eneste forklaringen kan være at etter 1 og 1/2 lvl går det veeeldig sakte med rested xp. Shamanen min hadde stått i Oggy i ca 5 mnd...

Lenke til kommentar
max rested bonus er 1.5 levels. Rested bonus gjelder KUN for kill av mobs.

Dvs at hvsi du har rested 10000xp, og dreper mobs for 5000, leverer in quests for 12000, har du fremdeles 5000 xp igjen med rested bonus.

du vil se markøren for hvor mye rested du har når du går tom for rested på samme lvl som du er på. Den vil flytte seg når du får XP for andre ting enn å drepe mobs.

Hvis du ikke bruker opp rested bonusen du har bygget opp, vil du bygge PÅ den resteden du har igjen, helt til du på ny har 1.5 lvl med rested.

Du får rested bonus ved å være logget av, men det går 4 ganger så fort hvis du er i et inn enn om du står ute i ødemarken når du logger av.

6173642[/snapback]

Det med at man må stå i et inn; skal man bare stå inne i huset eller må man gjøre noe spesielt. Snakke med en fyr ellerno?

Lenke til kommentar

Fact #1: Dersom man oppholder seg i et inn eller i en storby, får man raskere rested xp enn vanlig.

Fact #2: Maks. rested xp er på 1,5 lvl. Ikke mer, ikke mindre. Dersom man har "2 rested xp lvls!!1", så har man enten glemt at man har vært logget av en periode eller man har fått xp som quest rewards for resten.

Fact #3: Jeg er lat, så jeg siterer ikke fra blizzards hjemmesider nå. Dette står forøvrig i manualene dere fikk med når dere kjøpte spillet også.

Lenke til kommentar

Er mulig å ha rested over flere levler hvis du f.eks bare mangler 1k igjen av level 51 og sparer opp til full rested exp, så vil du få full rested igjennom hele level 52 og litt rested i level 53 også. Men summen av rested expen vil fortsatt ikke overskride mer enn 1,5 level tilsammen.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke rested xp går max til 1 og 1/2 lvl. Hvorfor? Fordi jeg akkurat har startet med å lvl'e shamanen min igjen. Den hadde akkurat kommet til 48. Jeg dro til the hinterlands og questet der til 49. Og jommen hadde jeg ikke en hel lvl til med rested xp. Og jeg fortsatte til lvl 50 (dinga i dag) og nå har jeg også en hel lvl til med rested xp  :w00t: Har ikke gjort mange quest, men heller ikke få...  men igjen ikke nok til at det skal "dekke over 1 lvl" :D

Eneste forklaringen kan være at etter 1 og 1/2 lvl går det veeeldig sakte med rested xp. Shamanen min hadde stått i Oggy i ca 5 mnd...

6176839[/snapback]

Bullshit. PROOF

Lenke til kommentar
Er mulig å ha rested over flere levler hvis du f.eks bare mangler 1k igjen av level 51 og sparer opp til full rested exp, så vil du få full rested igjennom hele level 52 og litt rested i level 53 også. Men summen av rested expen vil fortsatt ikke overskride mer enn 1,5 level tilsammen.

6180570[/snapback]

Nytter ikke.

Jeg har en mage på lv 54 og den stopper opp på 2600k rested har brukt lang tid på denne og har hatt max rested flere ganger og det er 1 og 1/2 level som det står her.

Det er en max grense for dett omså jeg hadde hat min toon stående 1år fra nå så er jeg sikker på den hadde stått på 260k da og den rikker seg ikke over.

Samme gjelder di andre altene mine som står parkert rundt, og noen har stått 1 år :)

Har man addons inne så er rested lettere og se i nyaktig tall en det når man spiller uten og kan sikkert lett virke som det varer "lenge"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
er det kanskje mulig at en som har hatt max rested, altså 1,5 lvl's også har fått rested bonus som blizz har delt ut pga server crash og dermed fått mer enn 1,5 lvl med rested?

Just a thought...

6181139[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar

6180570[/snapback]

Nytter ikke.

Jeg har en mage på lv 54 og den stopper opp på 2600k rested har brukt lang tid på denne og har hatt max rested flere ganger og det er 1 og 1/2 level som det står her.

Det er en max grense for dett omså jeg hadde hat min toon stående 1år fra nå så er jeg sikker på den hadde stått på 260k da og den rikker seg ikke over.

Samme gjelder di andre altene mine som står parkert rundt, og noen har stått 1 år :)

Har man addons inne så er rested lettere og se i nyaktig tall en det når man spiller uten og kan sikkert lett virke som det varer "lenge"

6181064[/snapback]

Leste du hva han skrev?

Lenke til kommentar
QUOTE(bandreas @ 25/05-2006 : 18:27)

Jeg tror ikke rested xp går max til 1 og 1/2 lvl. Hvorfor? Fordi jeg akkurat har startet med å lvl'e shamanen min igjen. Den hadde akkurat kommet til 48. Jeg dro til the hinterlands og questet der til 49. Og jommen hadde jeg ikke en hel lvl til med rested xp. Og jeg fortsatte til lvl 50 (dinga i dag) og nå har jeg også en hel lvl til med rested xp  konservativ_woot.gif Har ikke gjort mange quest, men heller ikke få...  men igjen ikke nok til at det skal "dekke over 1 lvl" inv_biggrin.gif

*

Bullshit. PROOF

Altså, jeg skriver ikke inn her for å ljuge. :no: Skal lvl'e til 51 nå og se om det er igjen noe mer. Tro hva du vil, men å lvl'e fra 48-51 bare ved å gjøre questene i Hinterlands (har KUN gjort de gitt i Raventusk Village) gir deg ikke 3 lvl's med xp alene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...