Gå til innhold

Prosjekt: Twink team gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Why not.

Skal ikke skryte på meg at jeg har spilt WoW i så altfor lang tid (som man kanskje kan se av characthers), men en twink skal jeg da klare å håndtere ;)

 

Edit:

Jeg har en 20 slots Ventrilo-server som kan tas i bruk om det skulle være ønskelig.

6172185[/snapback]

 

Ser ikke ut som du akuratt har spilt mye WoW du hakke engang en char på 60.

 

Grei nok idè men ekke for lett starte twink på en random server, man skal gjerne ha penger til libram og diverse for å få til en bra twink.

Lenke til kommentar

Jeg har en 60 druid som asspwner alt i hjelpe folk i instancer. Og jeg har en level 17 lock :o

 

 

Edit:

Druiden er på TH altså.

 

Edit2:

Og alliance. Locken heter ruthpurzir om jeg ikke husker feil.

 

Edit3:

Den het vistnok Gorgrhuzh :o

 

Edit4:

Har ikke noe i mot å starte på en annen server btw.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
omg.. _30_ gull for Lil timmy's peashooter på AH nå. Skal spore opp den jævelen som la den ut..

6182675[/snapback]

Jeg har 2 av den, 2 cruel barbs og 2 assasin's blade også på twinken min. :green: Bare så sinnsykt kjipt at den er på Xavius, der er det kanskje 1-2 wsg oppe per dag!

Lenke til kommentar
Sylvanas er BG for 10 - 19 og 20 - 29 oppe konstant. Har selv en lvl 29 twink (horde) der og en som er lvl 16 (twink in training).

 

Så starter dere der er det ikke umulig jeg joiner :)

6178283[/snapback]

Hvordan er køene der for horde?

6182614[/snapback]

 

 

man-fre 15.00-22.00 er WSG 10-19 som regel oppe konstant,

og i helga er det som regel max 15min ventetid vist du må vente :)

Lenke til kommentar

Alle sammen må legge alle som er med på vennelista! Les posten min på side 4 for info om nick osv.:)

 

Og husk på å ikke bli over level 14 før de fleste andre (jeg vet ikke helt ennå når vi skal ha "tidsfristen" for vårt første instance-raid med level 60, spørst når level 60 folka kan hjelpe oss, men det skal jeg prøve å få til ett tidspunkt for seinere i dag)

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Bankkortet kom ikke i posten i dag heller, så det blir litt vanskelig å unfreeze nå. men kanskje i morgen. :)

 

Så i mellomtiden, hvilken rase har best racials til alliance priest? Tenker mest på starshards vs. desperate prayer. Skal prøve å være dedikert til healing mens vi raider, så kanskje desperate prayer, men vet ikke en gang hva det er. Høres bra ut dog.

 

Edit:

 

Healing Focus rank 2/2

Improved Renew rank 3/3

Divine Fury rank 5/5

 

vs.

 

Unbreakable Will rank 5/5

Improved Power Word: Shield rank 3/3

Martyrdom rank 2/2

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Om du skal vere priest ville jeg tatt dicipline specc. 5/5 i wand (dette gjør at på level 19 vil du ha en wand som har 35 dps!! Noe som gjør at du hjelper oss veldig mye i combat når du ikke healer, og wand sparer deg for mana:D) 3/3 imp skjold, og 2/2 imp power word.:)

 

Og ver nelf priest, tror det vil vere best. Starshards gjør en del dmg, og desp. prayer healer bare deg selv. Og vi burde klare og holde deg i live:)

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Hm.. Tipper det blir holy specc nå. Virker snerten til PvP.

 

Starshards virker som en god deal, synd bankkortet mitt ikke har ankommet enda. Er det alltid så mye styr med slike kort? Har fått 2 brev nå: Et med PIN og et met kontofon/nettbank-kode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...