Gå til innhold

Prosjekt: Twink team gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg levler en Rogue til level 29 på Neptulon nå sammen med en Kompis, så AoE'er jeg han gjennom DM med min mage, og han AoE'er min rogue med sin warrior.. Ganske kjekt :) Selv om Cruel Barb og Defias chesten nekter å droppe :(

 

Noen som vet om noen bra helms for level 29 forresten? =)

Skulle gjerne vært på Twilight's Hammer, men fant ut at jeg ville gjøre det på en server hvor jeg hadde en del penger tilgjengelig :)

Endret av Krims
Lenke til kommentar
Går det bra med guilden?

 

Har ver VELDIG lite online i det siste, tentamener, examen osv vet dere, sorry for det.

 

Mange som begynner å få bra gear etc?

 

Kanskje jeg logger på litt seinere i dag, men har vert en del kø siste gangene jeg har prøvd :)

6242703[/snapback]

 

Promote FTW?

Lenke til kommentar
Går det bra med guilden?

 

Har ver VELDIG lite online i det siste, tentamener, examen osv vet dere, sorry for det.

 

Mange som begynner å få bra gear etc?

 

Kanskje jeg logger på litt seinere i dag, men har vert en del kø siste gangene jeg har prøvd :)

6242703[/snapback]

 

Er vel egentlig bare jeg og Alexanderhagen som spiller mye og har fått decent gear.

Lenke til kommentar
Jeg levler en Rogue til level 29 på Neptulon nå sammen med en Kompis, så AoE'er jeg han gjennom DM med min mage, og han AoE'er min rogue med sin warrior.. Ganske kjekt :) Selv om Cruel Barb og Defias chesten nekter å droppe :(

 

Noen som vet om noen bra helms for level 29 forresten? =)

Skulle gjerne vært på Twilight's Hammer, men fant ut at jeg ville gjøre det på en server hvor jeg hadde en del penger tilgjengelig :)

6242715[/snapback]

 

Trenger du boost? Jeg har en level 60 char der. :)

Lenke til kommentar
Jeg levler en Rogue til level 29 på Neptulon nå sammen med en Kompis, så AoE'er jeg han gjennom DM med min mage, og han AoE'er min rogue med sin warrior.. Ganske kjekt :) Selv om Cruel Barb og Defias chesten nekter å droppe :(

 

Noen som vet om noen bra helms for level 29 forresten? =)

Skulle gjerne vært på Twilight's Hammer, men fant ut at jeg ville gjøre det på en server hvor jeg hadde en del penger tilgjengelig :)

6242715[/snapback]

 

Trenger du boost? Jeg har en level 60 char der. :)

6281430[/snapback]

Gjør nok ikke det, ellers takk! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...