Ustedalen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Heisann godtfolk! Det er nå på tide å klippe seg. Få fjernet en del av det stygge, krøllete håret. Jeg har derimot et lite problem! Jeg passer ikke med noen hårfrisyrer, noe som irriterer meg fælt. Passer ikke med kort, og hvis jeg prøver å få langt hår krøller det seg bare opp, og blir en stor "hårdått" på toppen. Wox og gelé kan jeg neste glemme med det håret jeg har nå, for det blir stygt uansett. Tro meg, jeg har prøvd! Legger med et lite bilde av meg, tatt med mobilen, slik at dere kan bedømme selv! Noen som har noen tips til frisyre? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 why don't you just as well shave your head off? nesjda, ikke spør meg! jeg vet itno jeg! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Skinning er ikke noe å diskutere om en gang. Det gjør jeg ikke! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Hver litt seriøse da Skal klyppe meg, ikke dryke hår! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Gjør som Vegard_, la det gro og bruk rettetang. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Frisørene er jo flinke til å se sånne ting:) Jeg aner egentlig ikke.. men hva med.. barbermaskin på sidene(ikke stubbkort) og litt sånn mohawk-aktig på midten av hodet og bak? du skjønner helt sikkert ikke hva jeg mener:p Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror kanskje du kunne kledd sånn hip, trendy sveis, blanding mellom hockey og svaker nyanser av hanekam. Kanskje farge det og? Svart og bleke tuppene, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Foreslår rettetang. Hvis du ikke liker krøllene dine. Jeg ser ikke noe galt med det, men om du ikke liker det kan du bruke rettetang! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror kanskje du kunne kledd sånn hip, trendy sveis, blanding mellom hockey og svaker nyanser av hanekam. Kanskje farge det og? Svart og bleke tuppene, eller noe i den duren. 6170507[/snapback] Günther-style? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 6170356[/snapback] Syns den her var genial Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror kanskje du kunne kledd sånn hip, trendy sveis, blanding mellom hockey og svaker nyanser av hanekam. Kanskje farge det og? Svart og bleke tuppene, eller noe i den duren. 6170507[/snapback] Jeg tror vi tenker noe ala det samme. Eller.. vi mener at han kler det samme :!: Menne.. jeg vet at de fleste gutter hater beckham og synes det er mongo og kopiere hårsveisene hans.. men jef synes denne er stilig jeg om enn ikke så var det litt annerledes enn det jeg så for meg.. Mohawk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Mhm, nettopp. Jeg anbefaler trådstarter å gå til frisøren, punge ut, og gi vedkommende frie tøyler. Kan bli utrolig bra...tror jeg. Frisøren ser i forhold til hodefasong og ansikt hva du kler. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja! Sånt er drittøft gjort De kan jo alltids inngå en avtale om at han får det gratis om han ikke er fornøyd? (vet ikke om sånt går ann) Men ja, friøsrer er veldig flinke til å se sånne ting, og det blir som oftest et kult resultat! (Og de elsker å få frie tøyler) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Heyy! Har sett deg før! Du går på gol vgs, ikke sant? Edit: La til bilde Endret 24. mai 2006 av Tha sims Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Tør jeg spørre hvem jeg har med å gjøre her? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor spør du på ett forum om hvordan du skal klippe deg? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå