Gå til innhold

Formatere minnekort Nokia 6280

Anbefalte innlegg

Hei,

har fått meg en Nokia 6280 med 2gb sandisk nå, men når jeg formatere minnekortet på mobilen virker det fint inntil jeg kobler til datakable og velger Datalagrings modus. Når jeg skal klikke meg inn på minnekortet sier XP at det ikke er formatert, så prøver jeg å formatere i Windows, men da får den ikke fullført... Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått fikset dette sånn halvveis, må bruke en minnekort leser får å legge inn musikk osv. Bruker jeg usbkablen å velger datalagringsmodus, får jeg beskjed om at minnekort ikke er formatert...

Må oppdatere firmwaren, får ikke lagra ord i ordlista... Noen som vet om det finnes service center i Kirkenes? Eller må jeg vente helt til neste perm igjen... :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har fått fikset dette sånn halvveis, må bruke en minnekort leser får å legge inn musikk osv. Bruker jeg usbkablen å velger datalagringsmodus, får jeg beskjed om at minnekort ikke er formatert...

Må oppdatere firmwaren, får ikke lagra ord i ordlista... Noen som vet om det finnes service center i Kirkenes? Eller må jeg vente helt til neste perm igjen... :(

6197904[/snapback]

Jeg har samme problem med 2 Gb SanDisk/Nokia 6280 og formatering . Det går bra med bruk av kortet internt på telefonen, men Windows XP nekter og vedkjenne seg E-eller F- driven der kortet står. Dog kan jeg fra PC'en, ved å trykke på egenskaper, se at kortet er der med ledig 2 Gb. Formateringen som gjøres ved hjelp av telefonen godtas ikke av Windows XP og formatering fra Windows XP gir feilmelding. Orginalkortet på 64 Mb virker ok ved filoverføring. Er det noen som har løst dette problemet?

Lenke til kommentar

6197904[/snapback]

Jeg har samme problem med 2 Gb SanDisk/Nokia 6280 og formatering . Det går bra med bruk av kortet internt på telefonen, men Windows XP nekter og vedkjenne seg E-eller F- driven der kortet står. Dog kan jeg fra PC'en, ved å trykke på egenskaper, se at kortet er der med ledig 2 Gb. Formateringen som gjøres ved hjelp av telefonen godtas ikke av Windows XP og formatering fra Windows XP gir feilmelding. Orginalkortet på 64 Mb virker ok ved filoverføring. Er det noen som har løst dette problemet?

6262129[/snapback]

virker 64mb's brikka om du formaterer den ?

edit: gratulerer som ny bruker hagul :fun:

Endret av anki91
Lenke til kommentar

6197904[/snapback]

6262129[/snapback]

virker 64mb's brikka om du formaterer den ?

edit: gratulerer som ny bruker hagul :fun:

6262161[/snapback]

Tør ikke å prøve, trenger telefonen de nærmeste to ukene (skal på ferie i utlandet og har ingen i reserve).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har kjøpt nytt 1gig kort nå. Telefonen ber meg til stadighet om å formatere, prøvde en gang, men avbrøt etter en time (slo av tlf)..skal det ta SÅ lang tid?

Vet ikke om Windows klager siden jeg ikke har Windows :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...