Gå til innhold

Litt info om PS3/PS2 singstar

Anbefalte innlegg

Husker det var noen som hadde noen spørsmål om Singstar, som ikke ble besvart, men finner ikke igjen meldingene, så lager nytt emne, hvor jeg svarer på det som ble spurt om.

- Det er planlagt å være PS3 launch-tittel, med nye sølv-mikrofoner, og nye sanger, og HD-video, og ett nytt interface, med Singstar-profil og rankinglister.

- Du kan (i.flg. eurogamer) bruke dine originale PS2-singstar-dvd'ene, til å 'låse åpen' sangene du allerede eier til PS3 gratis, om du ikke har dem fra før vil du kunne laste ned alle sangene utgitt til PS2, med HD-video hvor tilgjengelig.

- Du kan dele sang-opptak, og video-opptak (tror dette blir gjort med eye-toy) med andre, det er også blitt forbedret kompresjon om du vil flytte det over til PSP, og bytte med andre. (Klar for å se hvem som synger falskest, Avean? Bare deg og meg som skal ha PS3 her på gamer, ser det ut til. :p)

- PS2 vil også få flere Singstar-titler, og de vil ikke bli veldig forsinket i forhold til PS3 versjonen. Men regner med at PS3 versjonene vil ha litt flere muligheter, med tanke på hd-video, og online funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Singstar er ganske morro, men jeg synes faktisk at Karaoke Revolution til Xbox er bedre, mye fordi man har fler sanger (Singstar har vel muligens fler nå, men det er jo fordelt utover en god del Singstar-spill) og det er lettere å synge rett ;)

Uansett, karaoke er ganske gøy... såfremt man er full og ingen har kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...