Hayer Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei.. Prøver å designe en hjemme-side og i menyen skal jeg bare ha vanlig skrift og en rød bok(har bildet av den og en grønn'n) når jeg tar musa over skrifta/rødeboksen skal det bli en strek under skrifta og bildet skal bli skifta ut med den grønne boksen.. Noen som kan si meg GANSKE ENKELT hvordan jeg kan gre dette i FrontPage? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei..Prøver å designe en hjemme-side og i menyen skal jeg bare ha vanlig skrift og en rød bok(har bildet av den og en grønn'n) når jeg tar musa over skrifta/rødeboksen skal det bli en strek under skrifta og bildet skal bli skifta ut med den grønne boksen.. Noen som kan si meg GANSKE ENKELT hvordan jeg kan gre dette i FrontPage? 6170149[/snapback] frontpage , why not xhtml ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, det er smart, gå rett ifra frontpage til xhtml... ------- Du kan ikke på en enkel måte lage en slik meny på noen barnevennelig måte med frontpage. Krever en viss forståelse av hva man driver med. Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 tror faktisk ikke det går ann uten å gå inn å redigere koden i frontpage og da kan du likesågodt gå over til å kode html. Så vidt jeg vet har frontpage noen javaknapper, mulig du kan få noe til med dem, men de er ufattelig trege å laste så jeg vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 må vel gjøres i css? koden kan genereres i dreamweaver da, men det har du vel kanskje ikke innstallert?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå