Lakus Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Vi har jo en Nordicmafia tråd, så tenkte jeg kunne lage en tråd om outwar også da. Noen flere enn meg som er medlemmer her? På Outwar heter jeg Lacrosmatrox (navnet er link...) - Torax serveren. Link til Outwar siden. Sjekk den vist dere ikke vet hva det er eller er nyskjerrige. Endret 24. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 spilte det mye for noen år siden. ble lei da jeg hadde 2 millioner nukes el no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 spilte det mye for noen år siden. ble lei da jeg hadde 2 millioner nukes el no 6170410[/snapback] De har bytta om ganske kraftig på supply greiene nå... går ikke på "thugs" osv lenger heller... sitt synd egentlig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Spilte for en stund siden på torax, kutta ut, begynte på igjen på fabar, og kutta ut når jeg hadde gov set. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har nettopp startet opp igjen, mye forandring siden sist jeg prøvde, syns det er greit med et tekst basert spill online når man kjeder seg eller rett og slett ikke har noe mer å surfe på, det passer ow perfekt til =) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Dette er noe àla Nordic Mafia, Kings of Chaos og Norwegian Ganstah-whatever som får hele 8ende klasse til å okkupere PCene i friminuttene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Dette er noe àla Nordic Mafia, Kings of Chaos og Norwegian Ganstah-whatever som får hele 8ende klasse til å okkupere PCene i friminuttene? 6177575[/snapback] Hehe, ja men man blir ikke drept... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Dette er noe àla Nordic Mafia, Kings of Chaos og Norwegian Ganstah-whatever som får hele 8ende klasse til å okkupere PCene i friminuttene? 6177575[/snapback] Dette er nok et spill hvor amerikanske drittunger kjøper seg über-gear til sine monstah/gangstah/pop-stah/ for å kunne flashe litt online-bling-bling. Vi vanlige, dødelige må slite oss gjennom timevis av jobbing ved å logge på tonnevis av accounts i et raid på de litt mer normale bossene, eller bryte reglene ved å bruke en bot til å logge inn folk. Jeg husker de gode, gamle dager da outwar "tilfeldigvis" hadde gjemt en raid-bot og en proxy-clicker på serveren, og vi som hadde en GM i crewet hadde URL'en til dette Lenke til kommentar
xSamurai Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Spiller på Torax.. Har fult god set og har 6,000,000 exp Brukeren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå